-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Pytanie teoretyczne
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <oi60k8$1a8$1@node1.news.atman.pl>
<15nvczjn87nsb$.ttjypr8zmt8n$.dlg@40tude.net>
<b...@g...com>
Date: Sat, 24 Jun 2017 09:24:41 +0200
Message-ID: <gtro3mny8jnj.eezwsbev2mbq$.dlg@40tude.net>
Lines: 35
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1498289078 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5156 82.143.187.50:52738
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 2115183232
X-Received-Bytes: 2253
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608629
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 23 Jun 2017 14:32:10 -0700 (PDT), s...@g...com
> W dniu piątek, 23 czerwca 2017 22:34:31 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
>> No wiec aby nie bylo tylko teoretycznie - odcinek 5 km, w plaskim
>> terenie ale lekko pofaldowanym, przejechany w stylu - rozpedzamy do
>> 100, na luz, jak zwolni to 70, to 5-ka i rozpedzamy do 100, i znow na
>> luz i tak w kolko. Komputer pokazuje 4.1 l/100km.
>>
>> Powrot w podobnym stylu, tylko zwalnianie na V-biegu. Wychodzi 4.4/100
>>
>> No to zawrotka i 85 na tempomat. Wychodzi spalanie 4.5.
>> Jeszcze jedna zawrotka i znow na tempomacie ... wyszlo 3.7
>>
>> IMO - na luzie mniejsze straty, ale tylko minimalnie.
>> Ale tem tempomat to ciekawy.
>>
> Ciekawy test :)
> Silnik podczas pierwszego testu nagrzany?
Tak.
> Pytam dla formalnosci bo różnice w sumie dosyć niewielkie,
To diesel, chyba jeszcze mniejsze. Za to komputer mogl jakies
wypalanie filtra wlaczyc.
> sporo zalezy od wiatru. Ja przed podróżą sprawdzam sobie w windyty
> jak wieje. Wtedy wiem czy spalanie mi sie bedzie podobac czy mam
> powody do frustracji ;)
Nie zwrocilem uwagi, ale mocno nie wialo.
Musze kiedys spojrzec na komputer, bo wplywu wiatru do tej pory raczej
nie zauwazylem, a przeciez powinien byc i to calkiem spory.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.06.17 11:05 szod
- 24.06.17 11:37 s...@g...com
- 24.06.17 12:00 Budzik
- 24.06.17 13:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe