-
X-Received: by 10.157.83.44 with SMTP id g44mr109933oth.8.1498253531425; Fri, 23 Jun
2017 14:32:11 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.83.44 with SMTP id g44mr109933oth.8.1498253531425; Fri, 23 Jun
2017 14:32:11 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!f20no397391itb.0!news-out.google.com!k7ni441itk.0!nntp.goo
gle.com!f20no397381itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com
!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 23 Jun 2017 14:32:10 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <15nvczjn87nsb$.ttjypr8zmt8n$.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.5.72.175;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 83.5.72.175
References: <oi60k8$1a8$1@node1.news.atman.pl>
<15nvczjn87nsb$.ttjypr8zmt8n$.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: Pytanie teoretyczne
From: s...@g...com
Injection-Date: Fri, 23 Jun 2017 21:32:11 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608621
[ ukryj nagłówki ]W dniu piątek, 23 czerwca 2017 22:34:31 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> Dnia Sun, 18 Jun 2017 15:53:05 +0200, miumiu napisał(a):
> > Co jest bardziej ekonomiczne :
> > 1. Przyspieszanie z góry i zwalnianie (wjazd luzem) pod górę?
> > 2. Zjazd luzem z góry i przyspieszanie pod górę?
> > 3. Czy wszystko jedno - jazda równym tempem?
>
> No wiec aby nie bylo tylko teoretycznie - odcinek 5 km, w plaskim
> terenie ale lekko pofaldowanym, przejechany w stylu - rozpedzamy do
> 100, na luz, jak zwolni to 70, to 5-ka i rozpedzamy do 100, i znow na
> luz i tak w kolko. Komputer pokazuje 4.1 l/100km.
>
> Powrot w podobnym stylu, tylko zwalnianie na V-biegu. Wychodzi 4.4/100
>
> No to zawrotka i 85 na tempomat. Wychodzi spalanie 4.5.
> Jeszcze jedna zawrotka i znow na tempomacie ... wyszlo 3.7
>
> IMO - na luzie mniejsze straty, ale tylko minimalnie.
> Ale tem tempomat to ciekawy.
>
>
Ciekawy test :)
Silnik podczas pierwszego testu nagrzany?
Pytam dla formalnosci bo różnice w sumie dosyć niewielkie, sporo zalezy od wiatru. Ja
przed podróżą sprawdzam sobie w windyty jak wieje. Wtedy wiem czy spalanie mi sie
bedzie podobac czy mam powody do frustracji ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 24.06.17 09:24 J.F.
- 24.06.17 11:05 szod
- 24.06.17 11:37 s...@g...com
- 24.06.17 12:00 Budzik
- 24.06.17 13:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-02-03 Lublin => Programista Delphi <=