-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!n
ews.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostra
da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Pytanie teoretyczne
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <oi60k8$1a8$1@node1.news.atman.pl>
Date: Fri, 23 Jun 2017 22:34:03 +0200
Message-ID: <15nvczjn87nsb$.ttjypr8zmt8n$.dlg@40tude.net>
Lines: 21
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1498250041 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 653 82.143.187.50:51652
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 2072199782
X-Received-Bytes: 1704
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608616
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 18 Jun 2017 15:53:05 +0200, miumiu napisał(a):
> Co jest bardziej ekonomiczne :
> 1. Przyspieszanie z góry i zwalnianie (wjazd luzem) pod górę?
> 2. Zjazd luzem z góry i przyspieszanie pod górę?
> 3. Czy wszystko jedno - jazda równym tempem?
No wiec aby nie bylo tylko teoretycznie - odcinek 5 km, w plaskim
terenie ale lekko pofaldowanym, przejechany w stylu - rozpedzamy do
100, na luz, jak zwolni to 70, to 5-ka i rozpedzamy do 100, i znow na
luz i tak w kolko. Komputer pokazuje 4.1 l/100km.
Powrot w podobnym stylu, tylko zwalnianie na V-biegu. Wychodzi 4.4/100
No to zawrotka i 85 na tempomat. Wychodzi spalanie 4.5.
Jeszcze jedna zawrotka i znow na tempomacie ... wyszlo 3.7
IMO - na luzie mniejsze straty, ale tylko minimalnie.
Ale tem tempomat to ciekawy.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.06.17 23:32 s...@g...com
- 24.06.17 09:24 J.F.
- 24.06.17 11:05 szod
- 24.06.17 11:37 s...@g...com
- 24.06.17 12:00 Budzik
- 24.06.17 13:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A