-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pytanie teoretyczne
Date: Sun, 18 Jun 2017 21:02:21 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <oi6io6$fic$1@node2.news.atman.pl>
References: <oi60k8$1a8$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1497812550 15948 46.21.210.209 (18 Jun 2017 19:02:30
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Jun 2017 19:02:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.0
In-Reply-To: <oi60k8$1a8$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 170618-0, 2017-06-18), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607923
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-06-18 o 15:53, miumiu pisze:
> Co jest bardziej ekonomiczne :
> 1. Przyspieszanie z góry i zwalnianie (wjazd luzem) pod górę?
> 2. Zjazd luzem z góry i przyspieszanie pod górę?
> 3. Czy wszystko jedno - jazda równym tempem?
>
Wieki temu uczyli nabrać prędkości przed wzniesieniem tak aby
podjeżdżając na małym gazie (oszczędzanie) nie wytracić za dużo
prędkości którą potem odzyskasz rozpędzając się przy zjeździe.
Przy dzisiejszym tłoku na drogach raczej nie do wykonania
ale pytanie było teoretyczne więc odpisałem.
Zjazd luzem z góry w dzisiejszych pojazdach nie ma sensu,
sprawdzał się jak miałeś pojazd z gaźnikiem.
Z takim silnikiem jeśli górka była spora i w połowie doszedłeś
do zamierzonej prędkości to warto było wyrzucić na luz lub
przynajmniej wcisnąć sprzęgło.
Jazda równym tempem po wzniesieniach zawsze była nieekonomiczna,
niezależnie czy na gaźniku czy wtrysku.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 18.06.17 21:17 Shrek
- 18.06.17 21:22 007
- 18.06.17 21:27 007
- 18.06.17 21:27 miumiu
- 18.06.17 21:39 Pszemol
- 18.06.17 22:22 Shrek
- 19.06.17 00:55 AL
- 19.06.17 01:56 Pszemol
- 19.06.17 09:03 WS
- 19.06.17 09:31 r...@k...pl
- 19.06.17 10:00 Tomasz Pyra
- 19.06.17 10:57 Adam
- 19.06.17 11:47 RadoslawF
- 19.06.17 12:15 007
- 19.06.17 12:36 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=