eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPytanie teoretyczneRe: Pytanie teoretyczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pytanie teoretyczne
    Date: Sun, 18 Jun 2017 21:02:21 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <oi6io6$fic$1@node2.news.atman.pl>
    References: <oi60k8$1a8$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1497812550 15948 46.21.210.209 (18 Jun 2017 19:02:30
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Jun 2017 19:02:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.2.0
    In-Reply-To: <oi60k8$1a8$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 170618-0, 2017-06-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607923
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-06-18 o 15:53, miumiu pisze:

    > Co jest bardziej ekonomiczne :
    > 1. Przyspieszanie z góry i zwalnianie (wjazd luzem) pod górę?
    > 2. Zjazd luzem z góry i przyspieszanie pod górę?
    > 3. Czy wszystko jedno - jazda równym tempem?
    >
    Wieki temu uczyli nabrać prędkości przed wzniesieniem tak aby
    podjeżdżając na małym gazie (oszczędzanie) nie wytracić za dużo
    prędkości którą potem odzyskasz rozpędzając się przy zjeździe.
    Przy dzisiejszym tłoku na drogach raczej nie do wykonania
    ale pytanie było teoretyczne więc odpisałem.
    Zjazd luzem z góry w dzisiejszych pojazdach nie ma sensu,
    sprawdzał się jak miałeś pojazd z gaźnikiem.
    Z takim silnikiem jeśli górka była spora i w połowie doszedłeś
    do zamierzonej prędkości to warto było wyrzucić na luz lub
    przynajmniej wcisnąć sprzęgło.
    Jazda równym tempem po wzniesieniach zawsze była nieekonomiczna,
    niezależnie czy na gaźniku czy wtrysku.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: