  • 1. Data: 2010-09-07 12:39:14
    Temat: Pytanie , prośba do motocyklistów ze Szczecina
    Od: "J." <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Mam taką sprawę , będę bardzo wdzięczny za odpowiedź : chodzi o egzamin
    praktyczny na mieście, a konkretnie o rondo i wjazd na nie. Czy powinno to
    się odbyć z prawej strony jedzni - jak najbiżej krawężnika, czy jak
    najbliżej środka jezdni ( przy torowisku , albo na nim) wiedząc , że
    będziemy na tym rondzie zawracać. Wg. mnie ta druga opcja powinna być
    prawidłowa , ale zanajomy twierdzi inaczej . a pojutrze mam egzamin więc
    dobrze było by wiedzieć :-).
    pozdarwiam

  • 2. Data: 2010-09-07 21:54:42
    Temat: Re: Pytanie , prośba do motocyklistów ze Szczecina
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > praktyczny na mieście, a konkretnie o rondo i wjazd na nie. Czy
    > powinno to

    No Panie kurwa mać... ty wszyscy leniwi jak sto diabłów, było im
    pomóc... np. tak:

    Rondo:
    http://wikimapia.org/#lat=53.4454666&lon=14.5495033&
    z=19&l=28&m=h
    Trasa:
    http://www.word.szczecin.pl/files/WebFM/egzaminy/map
    a_trasaAA1T_od1czerwca2010.jpg

    Ja jeździłem starą trasą a tego rejonu nie znam na pamięć więc
    nie będę ryzykował złej podpowiedzi.

    Powodzenia!

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 3. Data: 2010-09-08 05:59:39
    Od: "J. " <c...@W...gazeta.pl>

    Ja Panie, nie prosiłem o mapki , bo mimo swej ułomności intelektualnej
    potrafiłem takowe znaleźć w internecie . Prosiłem zgoła o coś innego (bo mam
    dwie sprzeczne opinie - czasem tak bywa) , mianowicie o pozycję zajmowaną na
    jezdni przy wjeździe na rzeczone rondo. Liczyłem na odpowiedź tak światłych
    ludzi jak Pan, ale w swej naiwności przeliczyłem się, trudno.
    warto czasem czytac posty do końca

  • 4. Data: 2010-09-08 06:58:40
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    J. wrote:
> [...]
    > rzeczone rondo. Liczyłem na odpowiedź tak światłych ludzi jak Pan,
    > ale w swej naiwności przeliczyłem się, trudno.

    Twoich nie warto bo na końcu posta jest cytat, postaraj się odwrócić
    cytowanie.
    Po drugie pytasz tylko motocyklistów ze Szczecina więc się nie dziw,
    że nie wszyscy jesteśmy z tego miasta. Po trzecie, mimo, że jestem z
    pustyni, ja bym jechał prawym pasem jeśli są dwa, jeśli jest jeden
    jechałbym jego środkiem. Nie wiem czy bym zdał, dzięki Bogu mam
    prawko, mam nadzieję że i ty zdasz.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 5. Data: 2010-09-08 13:13:03
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Ja Panie, nie prosiłem o mapki , bo mimo swej ułomności
    > intelektualnej bla bla bla

    Ehhh... a czy ja powiedziałem że to mapki dla ciebie, coś
    przewrażliwony jesteś albo sam nie potrafisz czytać ze
    zrozumieniem. Jak chcesz żeby ci ktoś pomógł to mapki byłyby
    pomocne i tylko to miałem na myśli ale widzę że szczasz na moją
    chęć pomocy w rozwiązaniu twojego problemu.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 6. Data: 2010-09-08 13:30:07
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    J. pisze:
> [...]
    > będziemy na tym rondzie zawracać. Wg. mnie ta druga opcja powinna być
    > prawidłowa , ale zanajomy twierdzi inaczej . a pojutrze mam egzamin więc

    jak na rondzie chcesz zawrócic, to wjeżdżasz na nie blizej lewego
    krawęznika, a jak je juz objedziesz i miniesz ostatni zjazd prze Twoim,
    włacz kierunek i zmieniasz polozenie na te bliżej prawego krawężnika.
    tak się jeździ po rondzie. jak masz tam wyznaczone pasy, sytuacja jest
    analogiczna, skręca sie w lewo lub zawraca, z lewego pasa.
    tramwaj ma pierwszeństwo przy zjeździe.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 7. Data: 2010-09-08 13:32:08
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    gildor pisze:
    > analogiczna, skręca sie w lewo lub zawraca, z lewego pasa.

    krw, nie z lewego pasa, tylko na lewy się wjeżdża. zjeżdża sie zawsze z
    prawego, chyba, że znaki mówią inaczej (rondo Radosław w Warszawie np).
    wjazdy w cytacie mialem na mysli i jazde po rondzie, a nie zjazd z niego

  • 8. Data: 2010-09-08 14:36:28
    Od: "J" <c...@W...gazeta.pl>

    gildor <g...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > krw, nie z lewego pasa, tylko na lewy się wjeżdża. zjeżdża sie zawsze z
    > prawego, chyba, że znaki mówią inaczej (rondo Radosław w Warszawie np).
    > wjazdy w cytacie mialem na mysli i jazde po rondzie, a nie zjazd z niego

    Piękne dzięki , wątpliwości zostały rozwiane
    pozdr.

  • 9. Data: 2010-09-08 21:58:15
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-09-08 08:58, Marcin Gardeła pisze:

    > Po drugie pytasz tylko motocyklistów ze Szczecina więc się nie dziw, że
    > nie wszyscy jesteśmy z tego miasta. Po trzecie, mimo, że jestem z

    Ja tez zwrocilem na to uwage ;) Jakby w tym Szczecinie jakies inne
    przepisy mieli ;D Ale zdaje sie, jakos udalo sie pomoc ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek