  • 1. Data: 2009-11-24 09:21:22
    Temat: Pytanie początkującego o kurtkę
    Od: Paweł <p...@o...pl>

    Witam
    po 10 latach spędzonych tylko na 4 kółkach od przyszłego sezonu chcę wrócić
    także na 2
    motocykl juz zakupiony, przyszła pora na ubrania i akcesoria

    chciałbym zapytać szanownych grupowiczów o poradę przy zakupie kurtki

    priorytety są takie
    bezpieczeństwo
    ciepło i komfort - raczej nie planuję jazdy w zimie ale generalnie zawsze
    marzłem na motocyklu
    nie chcę aby to odbierało mi przyjemność z jazdy
    wygląd jest na końcu listy priorytetów :)
    nie lubię skór i raczej nie kupię skórzanej kurtki

    ponieważ mieszkam z dala od jakiegokolwiej większego miasta gdzie mógłbym
    wejść do solidnie wyposażonego sklepu z ubrankami na motocykl poradźcie
    czego unikać, a czemu się przyjrzeć, może podrzucicie mi jakiś sklep on-line
    chętnie posłucham opinii użytkowników - zwłaszcza zmarzlaków :)
    oczywiście budżet jest ograniczony ale bez przesady
    ponieważ mam trochę czasu postanowiłem przeglądać allegro i znalazłem coś
    takiego

    http://allegro.pl/item819411279_doskonala_kurtka_sco
    tt_sebering_czarna.html

    co sądzicie o tej kurtce ??
    a może ktoś chce sprzedać solidną kurtkę ??
    (mam 185cm wzrostu, sylwetka - raczej z tych mniej wypakowanych :)

    z góry dzięki za wszelkie rady
    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2009-11-24 09:40:06
    Temat: Re: Pytanie początkującego o kurtk
    Od: "zonda" <z...@n...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > motocykl juz zakupiony, przyszła pora na ubrania i akcesoria
    >
    > chciałbym zapytać szanownych grupowiczów o poradę przy zakupie kurtki

    ja jak zwykle (pomny swoich doswiadczen) polecam www.kobi-sklep.pl jako
    miejsce gdzie mozna kupic fajne tanie rzeczy (nie to zebym mial jakis swoj
    interes w rekomendacji, ale jestem ubrany z moim plecakiem w pelne zestawy z
    zeszlych kolekcji halvarsona i przez 3 sezony zadny zastrzezen), a ceny
    ktore dostalem na te rzeczy sa na prawde git

  • 3. Data: 2009-11-24 09:43:59
    Od: n...@s...com

    On Tue, 24 Nov 2009 10:40:06 +0100, "zonda" <z...@n...pl> wrote:

    >ja jak zwykle (pomny swoich doswiadczen) polecam www.kobi-sklep.pl jako
    >miejsce gdzie mozna kupic fajne tanie rzeczy (nie to zebym mial jakis swoj

    Tez polecam

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2009-11-24 10:37:10
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 24 Nov 2009 10:40:06 +0100) ktos podajacy sie za zonda
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > zeszlych kolekcji halvarsona i przez 3 sezony zadny zastrzezen), a ceny
    > ktore dostalem na te rzeczy sa na prawde git

    Ja rowniez polecam ten sklep. Zarowno ze wzgledu na jakosc ciuchow firm
    Halvarsson, Jofama i Lindstrands jak i na samego wlasciciela. W sumie mam
    od nich kombinezon skorzany, kurtke, trzy pary rekawic i przymierzam sie
    do zakupu dwoch par butow. Wszystkie te rzeczy byly w super cenach i sa
    doskonalej jakosci.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 5. Data: 2009-11-24 15:59:51
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > nie chcę aby to odbierało mi przyjemność z jazdy
    > wygląd jest na końcu listy priorytetów :)
    > nie lubię skór i raczej nie kupię skórzanej kurtki

    Ja mam to:
    http://moto-feliks.pl/shadow.htm
    Cena: ~400 zl

    Sa na kazdym Motobazarze, mozna przymierzyc i pomarudzic :-) Podpinka
    wypinana, wiec zaleznie od temperatury zakladamy lub nie. Sporo protektorow,
    6 otworow wentylacyjnych. Mam ja na razie jeden sezon i jest ok.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 6. Data: 2009-11-24 18:38:26
    Temat: Re: Pytanie początkującego o kurtkę
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Paweł napisał(a):

> [...]
    > a może ktoś chce sprzedać solidną kurtkę ??
    > (mam 185cm wzrostu, sylwetka - raczej z tych mniej wypakowanych :)

    Patrząc na parametry wygląda na porządną kurtkę.
    Jedno jest pewne - trudno kupić tego typu rzeczy na odległość.

    Jeśli nie kupisz tej z aukcji to szukaj czegoś w tym klimacie.
    Warto aby była odpinana membrana (podpinki są zawsze odpinane) - wtedy
    kurtkę będziesz mógł bardziej komfortowo używać w lecie.
    Warto jeśli ma sporo dopasowujących pasków - objętość kurtki po odpięciu
    podpinek i membran maleje i jak nie pospinasz to się będzie telepać.
    Warto jak ma dużo kieszeni oraz bardzo dobrą wentylację.

    Tyle, że takie kurtki mało nie kosztują...

    Może warto polować na aukcjach.

    --
    M.

  • 7. Data: 2009-11-24 19:02:56
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Paweł" napisał :
    > a może ktoś chce sprzedać solidną kurtkę ??

    A skąd jesteś ?
    Mógłbym Ci odsprzedać całkiem niezłą kurtkę za psie pieniądze.
    Jeździłem w takiej ze dwa lata, potem pożyczyłem raz jednemu gościu,
    wykorbił się na moto, trochę zniszczył więc odkupił mi identyczną - akurat
    wtedy, kiedy już kupiłem inną, więc ta odkupiona jest prawie w ogóle
    nieużywana. Może trochę zakurzona, bo ze dwa czy trzy lata przeleżała w
    szafie.
    Zainteresowany ?
    To wal na priv.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 8. Data: 2009-11-25 07:39:57
    Od: Fortskee <f...@g...com>

    > ja jak zwykle (pomny swoich doswiadczen) polecamwww.kobi-sklep.pl

    I ja też polecam jako obowiązkowe miejsce do poszukiwań ubrań na 2oo

    Fiodor

  • 9. Data: 2009-11-26 10:52:06
    Od: amos <g...@g...com>

    On 24 Lis, 10:21, Paweł <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > oczywiście budżet jest ograniczony ale bez przesady
    > ponieważ mam trochę czasu postanowiłem przeglądać allegro i znalazłem coś

    A ja polecam mierzenie, mierzenie i mierzenie. Zakup zdalny moze byc
    ryzykowny. Chyba, ze bierzesz od razu pod uwage ew. zwrot na swoj
    koszt. Prawo daje Ci mozliwosc zwrotu do 10 dni od daty zakupu.

    Kurtki naprawde sa szyte na rozne sylwetki i roznie pasuja. Szukajac
    sobie zmierzylem ich naprawe duzo. Zakres cenowy 400-1000PLN. Z
    wygladu spoko, protektrory ma ale za cholere nie lezy jak trzeba...

    Czesto tez rozmowa z rozgarnietym sprzedwca wiele pomaga w podjeciu
    decyzji.

    W sklepie, w ktorym kupilem swoja zmierzylem moze 4 modele, wreszcie
    sprzedawca widzac ze marudze zdjal jedna, dal w lape i mowi: w tej
    bedzie pan dobrze wygladal.
    Kurtka podpasowala w 100% mimo, ze byla dluga a szukalem krotkiej.

    Lezala super, wygladala niezle, cena mniejsza niz zakladalem.

    Odloz kaze i wybierz sie kiedys na do wiekszej miejscowosic na jakies
    targi gdzie znajdziesz wielu sprzedawcow w jednym mmiejscu. Kupisz
    sobie cale wyposazenie mierzac wszystko co pod reke podleci i bedziesz
    pan zadowolony!

    Powodzenia w wyborze.

    --
    amos
    Wczesniej mierzylem w moze 3 innych sklepach