  • 11. Data: 2014-07-27 08:52:06
    Temat: Re: Pytanie o wydobycie środków z play
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 53b8f2e0$0$2373$6...@n...neostrada.pl

    > Objętościowo czy masowo?
    > Mleko nie zawiera konserwantów -- można to
    > sprawdzić poprzez wrzucenie łyżki kefiru.
    > Nawet zupełnie chude (0.5%) zsiada się na galaretkę.

    Przecież to jedno i to samo...

    No cóż, nie kupuję mleka, ale nie sądzę żeby ono się różniło coś od
    słodkiej śmietany. Śmietana po otwarciu i zostawianiu przez parę dni,
    nie kwaśnieje, "zsiada sie" a gorzknieje, i zaczyna paskudnie
    śmierdzieć. W żadnym wypadku już nie nadaje się do spożycia.

    > Obecnie też jest dotowane.
    >
    > -=-

    Przy takich cenach? Wątpię..

    > Może ktoś zna sposób na wydobycie tych środków z konta Play na zewnątrz?
    >
    > -=-
    >
    > Nawet papież Franciszek potępia ,,charytatywność''.

    I słusznie, okradanie ludzi przez zgniłków kapitalistycznych, a później
    pozowanie na wielkiego filantropa przy rozdawaniu okradzionym ochłapów
    to gra w złym guście.

  • 12. Data: 2014-07-29 01:02:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53d4a18a$0$2165$6...@n...neostrada.pl

    > I słusznie, okradanie ludzi przez zgniłków kapitalistycznych,
    > a później pozowanie na wielkiego filantropa przy rozdawaniu
    > okradzionym ochłapów to gra w złym guście.

    Nie należy dyskutować o gustach. ;)

    http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,16
    391536,Zielony_rynek_przerobiony_na__kamienna_pustyn
    ie__.html

    "Ale dno. Z pięknego rynku zrobili kamienną pustynię" - to tylko jeden
    z wielu krytycznych komentarzy internautów nt. odnowionego Starego Rynku
    we Włocławku. Miasto odpiera zarzuty: "Na gusty nie sposób wpłynąć,
    o gustach nie sposób dyskutować".

    Mam nadzieję, że teraz daję link do całego/pełnego artykułu. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-07-29 09:45:30
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 53d4a18a$0$2165$6...@n...neostrada.pl

    > Nie należy dyskutować o gustach. ;)

    To akurat nie podlega dyskusji.. wyraziłem tylko swoja opinię na ten temat.