  • 1. Data: 2010-01-07 14:44:22
    Temat: Pytanie o telefon (jaki najmniejszy?)
    Od: Adam Piotrowski <a...@o...pl>

    Witam,
    szukam najmniejszego telefonu z WLAN. Może być Slider lub rozkładany.
    Oprócz WLAN najważniejsze jest staranne wykonanie i niezawodność i dobry
    wyświetlacz (choć zadaję sobie sprawę że im większy i czytelniejszy
    wyświetlacz to również większy aparat, ale priorytetem jest "małość"
    całego telefonu).
    To są podstawowe wymagania. Ponadto dobrze by było aby miał też 3.5G

    Ideałem byłby 6700 Classic, ale on akurat nie ma WLAN (z WLAN byłby
    ideałem). Ponad to myślałem o E55 albo E66, ale one są już ciut za duże.
    Może jakiś Samsung, albo Motorolla..?

    Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi,
    pzdr
    adam

  • 2. Data: 2010-01-07 18:36:13
    Temat: Re: Pytanie o telefon (jaki najmniejszy?)
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Adam Piotrowski pisze:
> [...]
    >
    > Ideałem byłby 6700 Classic, ale on akurat nie ma WLAN (z WLAN byłby
    > ideałem). Ponad to myślałem o E55 albo E66, ale one są już ciut za duże.

    Samsung P220
    potem:
    * Nokia 5630 XpressMusic
    * Sony Ericsson Elm