  • Data: 2009-03-26 18:18:16
    Temat: Re: Pytanie o smar
    Od: "Michal Demczuk" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    El_Bandito wrote:
    > Witam
    > Odkrecilem sobie w motocyklu tylne kolo. I teraz mam zamiar je
    > poskladac spowrotem. Musze przesmarowac oske oraz sruby od zacisku
    > hamulcowego.
    > W serwisowce zostalo napisane, ze rekomendowany smar to "Lithium-soap-
    > based grease" czy tzn. w skrocie tawot ?, czy to moze jakis inny
    > fikusny smar?

    Skad ten tAwot o ktowym slysze co chwile. Dla mnie to zawsze byl towot tylko
    ze 20 lat temu (http://pl.wikipedia.org/wiki/Towot) teraz jako skladnika
    sieciujacego stosuje sie mydel litowych a nie wapniowych jak kiedys.
    Konkludujac, tak chodzi o smar do lozysk tocznych np LT-43 albo dziesiatki
    innch roznych marek.

    Pozdr..

    --
    Michal Demczuk