  • Data: 2010-11-10 21:30:05
    Temat: Re: Pytanie o sens stosowania SSD
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 09 Nov 2010 20:09:32 +0100
    doszła do mnie wiadomość <ibc69c$ore$1@news.net.icm.edu.pl>
    od Marek <b...@e...com> :

    >Nic nie poradzę, że nie chcą padać dyski HDD, które wybierałem.
    >Przepraszam. :-D

    Też tak kiedyś miałem, do czasu, teraz mam backupy(muszę jednak
    przyznać, że zupełnego padu przez kilka lat nie zaliczyłem, jakieś tam
    drobniutkie bad-sektorki, to pewnie dzięki zasilaczom i kablom, na
    których przestałem oszczędzać).