  • Data: 2014-02-11 08:24:52
    Temat: Re: Pytanie o program
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 Feb 2014 12:12:37 +0100, Paweł Muszyński napisał(a):
    > Witam - potrzebuję dla ludzi mało ogarniętych komputerowo rozwiązać
    > problem zgrywania zdjęć z telefonów (różne) przez Bluetooth na komputer.
    > Czy znacie jakiś prosty do ogarnięcia soft do tego - ważne, by ściągał
    > na raz wszystkie zdjęcia z telefonu / dawał na komputerze możliwość
    > wyboru, a nie wymagał wysyłania każdego zdjęcia oddzielnie z telefonu.

    Nie wiem czy cos takiego jest - BT jest traktowany ... roznie.

    Na niektorych telefonach dziala protokol OBEX FTP i jest do tego
    program OBEX Commander, oraz plugin do Total Commandera.

    Ale na Androidzie juz nie dziala .. chyba ze jest do tego jakis
    program.

    Zestaw kabelkow kupic, to chyba najpewniejsza droga.

    J.