  • 41. Data: 2013-10-15 17:51:59
    Temat: Re: Pytanie o pierwszeństwo - grr
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Franc,

    Tuesday, October 15, 2013, 3:07:19 PM, you wrote:

    > Idę dzisiaj do domu z perpedesa, to porobię zdjęcia dokładnego malowania.
    > Właśnie IMHO żona nie zmieniała pasa ruchu, tylko kontynuuwała jazdę swoim
    > pasem na wprost.

    Według rysunku musiała przekroczyć linię, czyli zmieniała pas.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 42. Data: 2013-10-15 19:23:30
    Od: Franc <t...@w...pl>

    Dnia Tue, 15 Oct 2013 17:51:59 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Według rysunku musiała przekroczyć linię, czyli zmieniała pas.

    Czy to, że żona przekraczała linię P-1a, a koleś P-7a nie ma żadnego
    znaczenia?

    --
    Franc

  • 43. Data: 2013-10-15 23:09:24
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Ja bym sie tym tak nie szczycil :-)

    ale po co jej dawalas lody;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 44. Data: 2013-10-15 23:11:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Franc,

    Tuesday, October 15, 2013, 7:23:30 PM, you wrote:

    > Czy to, że żona przekraczała linię P-1a, a koleś P-7a nie ma żadnego
    > znaczenia?

    Moim zdaniem nie bardzo. Ale ja jestem prosty człowiek i mogę się
    mylić.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 45. Data: 2013-10-16 02:16:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 15 Oct 2013 11:03:57 +0200, Myjk napisał(a):

    > Tue, 15 Oct 2013 10:55:50 +0200, Franc

    > W takim razie nie rozumiem co miała w głowie policja.

    > Chociaż tyle dobrego...

    Eeee... UFG to najmniej marudzący ubezpieczyciel ;)

  • 46. Data: 2013-10-16 07:27:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 15 Oct 2013 13:02:45 +0000 (UTC), AZ

    > Ja bym sie tym tak nie szczycil :-)

    Bo masz kompleksy. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 47. Data: 2013-10-16 07:28:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 15 Oct 2013 15:07:19 +0200, Franc

    > Idę dzisiaj do domu z perpedesa, to porobię zdjęcia dokładnego malowania.
    > Właśnie IMHO żona nie zmieniała pasa ruchu, tylko kontynuuwała jazdę swoim
    > pasem na wprost.

    Zrobiłeś fotki, zrobiłeś? ;>

    --
    Pozdor Myjk

  • 48. Data: 2013-10-16 07:54:17
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 16 Oct 2013 07:28:40 +0200, Myjk napisał(a):

    > Zrobiłeś fotki, zrobiłeś? ;>
    Zrobiłem, zaraz poumieszczam.
    Mam jeszcze nawet filmik krótki, ale nie mam go gdzie umieścić - youtube
    zablokowany :-)

    --
    Franc

  • 49. Data: 2013-10-16 08:21:35
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 15 Oct 2013 09:24:19 +0200, Franc napisał(a):

    > Grupo podpowiedzcie proszę
    >
    > Zdarzenie z dzisiaj rana - miejsce Toruń, skrzyżowanie ul. Kościuszku /
    > Grudziądzka.
    > https://www.google.pl/maps/preview#!data=!1m4!1m3!1d
    563!2d18.6117411!3d53.0240352!2m1!1e3&fid=7
    > Waszym zdaniem to jak to będzie z tym pierwszeństwem.

    Garść foto LIVE
    http://imageshack.us/a/img132/6269/3g1n.jpg
    http://imageshack.us/a/img853/3253/a4pw.jpg
    ---
    http://imageshack.us/a/img594/1987/lr1c.jpg
    http://imageshack.us/a/img853/2808/o5ed.jpg
    http://imageshack.us/a/img594/4735/t48g.jpg
    ---
    Tutaj najlepiej widać rozdzielanie się pasów na kierunkowe.

    http://imageshack.us/a/img443/1839/zfzy.jpg

    Dodatkowych kilka faktów, które mi żona zeznała.

    Maszyna drogowa okazała się być samochedem z zamontowanym podnośnikiem
    koszowym.
    Żona dojechała do rozwidlenia i w tym momencie facet podnośnikiem z jej
    prawej dał kierunek w lewo i zaczął przednią nią wjeźdzać.
    Żona ostatecznie staneła (jest większy niech jedzie) i trąbiła, a facet
    wjeźdzał dalej i prostując samochód zabrał kawałek jej przodu właśnie tym
    koszem z tyłu. W ogóle jej nie zauważył i gdyby nie czerwone światło na
    sygnalizatorze, to pojechałby dalej. DOpiero żona wyskoczyła i do gościa,
    to skumał co zaszło. Jak sam powiedział, "gdyby mu tył nie zachodził, to
    nic by się nie stało".

    --
    Franc

  • 50. Data: 2013-10-16 09:31:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Oct 2013 08:21:35 +0200, Franc

    > Tutaj najlepiej widać rozdzielanie się pasów na kierunkowe.

    Tak -- niestety jest wprost preciwnie niż Twój rysunek odręczny pokazywał i
    niż myślałem o tej sytuacji. Rzeczywiście spieprzone jest oznakowanie --
    powinno być zrobione tak jak po prawej stronie. Dodatkowy pas powinien być
    rozdzielony.

    Ciekawe czy ktoś już podnosił w ZDM kwestię oznakowania tego skrzyżowania,
    skoro tyle tam kolizji z tego powodu, czy standardowo wszyscy mieli to w
    nosie.

    Tymczasem sam przyznasz, że jednak oboje zmieniali pas i to tamten miał
    pierwszeństwo wg przepisów. :( Inna kwestia, że Twoja żona zaniechała jazdy
    aby uniknąć kolizji, a "maszynista" nie spojrzał i poszedł w szkodę.

    --
    Pozdor Myjk