  • 1. Data: 2012-03-06 13:56:36
    Temat: Pytanie o olej silnikowy
    Od: "WOjciech" <w...@g...pl>

    Mam wlany do samochodu olej castrol edge 5w40 zwykly i czy moge jako dolewke
    dolac castrola edge 5w40 SPORT ?
    Niestety nie mam bańki wiec nie moge porownac parametrow.

  • 2. Data: 2012-03-06 14:12:45
    Temat: Re: Pytanie o olej silnikowy
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-06 12:56:36 +0000, "WOjciech" <w...@g...pl> said:

    > Mam wlany do samochodu olej castrol edge 5w40 zwykly i czy moge jako dolewke
    > dolac castrola edge 5w40 SPORT ?
    > Niestety nie mam bańki wiec nie moge porownac parametrow.

    Zawsze możesz dolać czegoś lepszego. Zwłaszcza, że to ten sam rodzaj.
    (a na krótszy dystans gorszego ;-))

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-03-06 14:21:34
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "WOjciech" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam wlany do samochodu olej castrol edge 5w40 zwykly i czy moge jako
    > dolewke dolac castrola edge 5w40 SPORT ?
    > Niestety nie mam bańki wiec nie moge porownac parametrow.

    Jak przyjęcie trwa a Żytnia się skończyła a w szafce masz tylko Wyborową to
    postawisz?

    Oczywiście, że nie można mieszać - olej musi być tej samej jakości co
    więcej liczy się data produkcji bo % ilość dodatków może różnić się o
    mierzalne wielkości
    [BPNSP]

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 4. Data: 2012-03-06 15:37:21
    Od: to <t...@i...pl>

    begin WOjciech

    > Mam wlany do samochodu olej castrol edge 5w40 zwykly i czy moge jako
    > dolewke dolac castrola edge 5w40 SPORT ?
    > Niestety nie mam banki wiec nie moge porownac parametrow.

    Niestety, oleje generalnie nie są mieszalne, ale mam dobrą wiadomość --
    mieszalny ze wszystkimi jest olej chujawski!

  • 5. Data: 2012-03-06 16:27:40
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin WOjciech

    > Niestety, oleje generalnie nie są mieszalne, ale mam dobrą wiadomość --
    > mieszalny ze wszystkimi jest olej chujawski!

    Bosze! Toz to gwalt zachodzi przy kazdej wymianie oleju.
    Niebezpieczenstwo zycia i zagrozenia dla spoleczenstwa zachodzi tak
    powszechnie, ze to zbrodnia przeciw ludzkosci.

    Konieczeni trzeba wprowadzic przepis, zeby podczas wymiany oleju dokladnie
    myli i suszyli silniki w srodku.
    I to dwa razy! Bo jeszcze olej sie zmiesza i nieurodzaj bedzie.

    Tmek

  • 6. Data: 2012-03-06 19:48:33
    Od: "WOjciech" <w...@g...pl>

    Temat zakończony, napisałem do Castrola i ten olej Castrol Edge 5w40 SPORT
    został wycofany i nie spełniał norm.

  • 7. Data: 2012-03-06 20:36:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin WOjciech

    > Temat zakonczony, napisa?em do Castrola i ten olej Castrol Edge 5w40
    > SPORT zosta? wycofany i nie spe?nia? norm.

    A pytałeś, czy można go mieszać z chujawskim? Po angielsku "cocky motor
    oil".