  • 11. Data: 2010-06-15 17:46:42
    Temat: Re: Pytanie o monitor LCD z tunerem TV (nie o poradę dot. wyboru)
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-15 15:42, RadoslawF pisze:

    > To do śnieżenia potrzebny jest program ?
    > To jaki program śnieży w kineskopowym i lampowym starym telewizorze ?

    taki co uczy czytać ze zrozumieniem, dostrzegać przenośnie etc ...

  • 12. Data: 2010-06-15 22:03:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-15 19:46, Użytkownik ApanasBudriszko napisał:

    > taki co uczy czytać ze zrozumieniem, dostrzegać przenośnie etc ...

    Mi to wygląda na taki co pisać ze zrozumieniem nie potrafił
    a teraz przenośniami sie tłumaczy.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-06-16 10:49:50
    Od: "..Aldi..Romek.." <r...@p...fm>

    używam Samsunga P2470HD i LG.. jakieś 22"
    obraz z tunera (cyfrowy - Cyfra+ ale SD) może nie powala, ale nie mam
    żadnych zastrzeżeń

    po podłączeniu mocniejszego/czystszego sygnału jakość jest odpowiednia
    ja wybrałem to rozwiązanie z tego powodu, że mogę oglądać tv bez włączania
    komputera, tuner wewnętrzny ma inne zalety (nagrywanie, oglądanie w
    okienku), ma też swoje wady (większe sumaryczne zużycie prądu)

    pozdrawiam,
    Romek - Aldi