  • 1. Data: 2010-06-14 09:19:47
    Temat: Pytanie o monitor LCD z tunerem TV (nie o poradę dot. wyboru)
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    Witam

    Już chyba ze 3 razy kupowałem tunery TV do kompa (2x wewn i 1x zewn),
    ale zawsze miałem tak, że na niektórych programach jakość obrazu była do
    kitu, śnieżyło itd. Teraz chcę kupić monitor z tunerem TV i zastanawiam
    się, czy te tunery bardziej przypominają już te montowane w normalnych
    telewizorach LCD czy znów mogę mieć takie problemy z obrazem?

    Dzięki!

  • 2. Data: 2010-06-14 10:34:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kenjiro" <k...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > Już chyba ze 3 razy kupowałem tunery TV do kompa (2x wewn i 1x zewn), ale
    > zawsze miałem tak, że na niektórych programach jakość obrazu była do kitu,
    > śnieżyło itd.

    Pewnie podłączasz ruszt od grilla, a nie antenę.

    Teraz chcę kupić monitor z tunerem TV i zastanawiam
    > się, czy te tunery bardziej przypominają już te montowane w normalnych
    > telewizorach LCD czy znów mogę mieć takie problemy z obrazem?

    Kupuj z dvb-t mpeg-4 to będziesz oglądał tvp hd.

  • 3. Data: 2010-06-14 10:55:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-14 11:19, Użytkownik Kenjiro napisał:

> [...]
    > się, czy te tunery bardziej przypominają już te montowane w normalnych
    > telewizorach LCD czy znów mogę mieć takie problemy z obrazem?

    Możesz mieć.
    Poszukaj gdzieś testu takich tunerów i trzymaj się z daleka
    ot tych które wymagają dobrego/silnego sygnału.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-06-14 11:41:06
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    qwerty wrote:
    > Kupuj z dvb-t mpeg-4 to będziesz oglądał tvp hd.

    jak mieszka w okolicy Śremu

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 5. Data: 2010-06-14 12:23:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "VSS" <n...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > jak mieszka w okolicy Śremu

    c182-10.icpnet.pl
    inetnum: 85.221.128.0 - 85.221.227.255
    netname: ICPNET-3
    descr: Internet Cable Provider
    descr: Cable Network
    country: PL
    admin-c: GTW-RIPE
    tech-c: GTW-RIPE
    status: ASSIGNED PA
    mnt-by: ICP-MNT
    source: RIPE # Filtered

    person: Grupa trzymajaca wladze
    address: INEA S. A.
    address: ul. Klaudyny Potockiej 25
    address: 60-211 Poznan
    address: Poland

    Nawet nie chciało Ci się sprawdzić jego IP.

  • 6. Data: 2010-06-14 19:46:24
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-14 11:19, Kenjiro pisze:
> [...]
    > się, czy te tunery bardziej przypominają już te montowane w normalnych
    > telewizorach LCD czy znów mogę mieć takie problemy z obrazem?

    ale w tunerach wbudowanych w monitory nie ma programu, który by śnieżył,
    chyba dostrzegasz różnicę ?

  • 7. Data: 2010-06-14 20:02:28
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    qwerty wrote:
    > Nawet nie chciało Ci się sprawdzić jego IP.

    oczywiście, że mi się nie chciało

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 8. Data: 2010-06-14 21:22:44
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Kenjiro wrote:
> [...]
    > zastanawiam się, czy te tunery bardziej przypominają już te montowane
    > w normalnych telewizorach LCD czy znów mogę mieć takie problemy z

    masz slaby sygnal - mam taki tuner +mocny sygnal z kabla i nie ma problemu.

    Za to jakosc obrazu jest "TAKA SE". Wbudowany w TV widzialem u samsunga i
    jakosc byla naprawde podobna do tunera na PCI (mam 7 letni model wiec moze
    nowsze sa lepsze) w sensie albo nie nasycone kolory albo przesterowana w
    kierunku barbie paleta kolorow. Takze wzmocnij sygnal i raczej trzymalbym sie
    tunera do komputera. Skalowalne myszka okienko, nagrywanie itd. Taki z monitora
    ma wygode ze nic nie trzeba instalowac ale obraz ci fizycznie przeslania pulpit
    i nic z tym nie zrobisz a ze jakosc rownie cienka to coz. Plus tez ze mozna
    ogladac bez wlaczonego komputera. Zastanow sie czy wiecej ogladasz sama
    telewizje czy wiecej siedzisz i tak przy komputerze cos robic. Za to mam
    okienko zawsze tam gdzie chce, latwo zmienic kanal z klawiatury. Oczywiscie
    program Chriss TV albo Dscaler do tego.

  • 9. Data: 2010-06-15 10:13:47
    Od: Daniel Chlodzinski <d...@g...com>

    On 14 Cze, 11:19, Kenjiro <k...@s...pl> wrote:
> [...]
    > się, czy te tunery bardziej przypominają już te montowane w normalnych
    > telewizorach LCD czy znów mogę mieć takie problemy z obrazem?

    Jak jakosc sygnalu do dupy to obraz dobry nie bedzie, choc lepszy
    efekt uzyskasz tunerem w kompie bo mozna ten obraz jakis dobrym softem
    (kiedy to byl descaler) poprawic (odszumic itd).
    W jednej kablowce rozne programy moga byc roznej jakosci, to ze np.
    tvn24 jest krystalicznie czysty, nie znaczy ze kazda stacja taka
    bedzie.

    Daniel

  • 10. Data: 2010-06-15 13:42:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-14 21:46, Użytkownik ApanasBudriszko napisał:

    > ale w tunerach wbudowanych w monitory nie ma programu, który by śnieżył,
    > chyba dostrzegasz różnicę ?

    To do śnieżenia potrzebny jest program ?
    To jaki program śnieży w kineskopowym i lampowym starym telewizorze ?