  • 1. Data: 2009-10-06 20:20:57
    Temat: Pytanie o Second Life
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Hej,

    Czy ktoś z Was jest ekspertem w grze (czy jak to zwać) Second Life, z kim
    mógłbym pogadać w celu szybkiego wdrożenia się w temat? Może ktoś z Was ma
    jakiś wartościowy link do informacji na ten temat. W Googlach tego pełno
    lecz trudno znaleźć powiedzmy "podręcznik".

  • 2. Data: 2009-10-06 23:09:12
    Temat: Re: Pytanie o Second Life
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 06.10.2009 Marek <m...@s...interia.pl> napisał/a:
> [...]
    > jakiś wartościowy link do informacji na ten temat. W Googlach tego pełno
    > lecz trudno znaleźć powiedzmy "podręcznik".

    Szukaj byłej ekipy Supremum group, jak kodowanie, to szczególnie Neutrinki.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 3. Data: 2009-10-09 10:29:51
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Dzięki, poszukam tych ludzi :-)

  • 4. Data: 2009-10-09 11:09:09
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    No i znalazłem - jeśli chciałbym coś zlecić to oni to wykonają. Niestety to
    nie to czego szukam. Chciałbym z kimś pogadać kto mógłby mnie wdrożyć w ideę
    oraz w ew. kodowanie.

  • 5. Data: 2009-10-12 12:38:15
    Od: "Haribo" <h...@p...pl>

    > Czy ktoś z Was jest ekspertem w grze (czy jak to zwać) Second Life, z kim

    ktoś jeszcze w to gra?

  • 6. Data: 2009-10-12 16:48:09
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    >ktoś jeszcze w to gra?

    Okazuje się, że nawet więcej - robi się tam interesy :-) Dlatego potrzebuję
    sprawnego wdrożenia w ideę.
    W krajach zachodnich jest to popularne, nie wiem jak u nas.