  • 21. Data: 2010-01-25 23:02:59
    Temat: Re: Pytanie o HDMI.
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | Rozumiem ale myślałam, że dostanę odpowiedź czy lepiej kupić
    | nagrywarkę bez HDMI bo tańsza a obraz i tak będzie taki sam?

    Asiu, odpowiedz jest prosta:

    masz malo pieniedzy to nie kupuj, bo Ci sie nie przyda
    masz pieniadze to kup, bo nigdy nie wiadomo

    a fora to sa po to, zeby sobie podosrywac

  • 22. Data: 2010-01-25 23:19:44
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | Juz ci pisalem stary emerycie, ze bardzo mi pochlebiasz piszac do mnie
    | dziecko....Az sie rozmarzylem i wzruszylem...Pisz tak do mnie jeszcze
    | staruszku....

    podoba mi sie twoj naglowek

  • 23. Data: 2010-01-26 08:48:00
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Swojego czasu widziałęm jak sygnał puszczony z tego samego starego DVD
    > marki no name na ten sam TV po kablu composite (pojedyncza żólta
    > wtyczka) był o dwie klasy lepszy niz puszczony za pomocą s-video o
    > którym generalnie piszą, ze jest standardem nowszym i lepszym
    > jakosciowo.
    I jest lepszym, a ty tego nie podważyłeś, gdyż opisywane przez ciebie
    różnice mogą wynikać z różnicy jakości kabli (także długości), co przy
    przesyle analogowym ma pierwszorzędne znaczenie. Być może wystarczyło
    zastosować przyzwoity kabel s-video i wykazałbyś wyższość s-video nad
    composite.

  • 24. Data: 2010-01-26 10:34:32
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

> [...]
    > przesyle analogowym ma pierwszorzędne znaczenie. Być może wystarczyło
    > zastosować przyzwoity kabel s-video i wykazałbyś wyższość s-video nad

    Bo czasem podlaczenie via composite pozwala uzyskac "mydło", i przez to
    nie widac pikselizacji. To tak jak zwolennicy plazm tlumacza, ze
    analogowy obraz na plazmie wyglada lepiej. Po prostu jest mneij
    szczegolowy i nie widac afreaktow kompresji.

    Jingiel

  • 25. Data: 2010-01-26 10:43:49
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Jingiel pisze:

> [...]
    > analogowy obraz na plazmie wyglada lepiej. Po prostu jest mneij
    > szczegolowy i nie widac afreaktow kompresji.

    ale myślę, że bywa różnie.
    u jednego klienta był mediasat (z tych dawnych) c+ podłączony do plazmy
    panasonic (ponoć pod sd nie ma nic lepszego) i obraz był jak dla mnie
    nie do przyjęcia. namawiałem go na dekoder hd, ale w tym momencie
    podłączałem mu nagrywarkę z wyjściem hdmi i jak podałem obraz przez tą
    nagrywarkę było znacznie lepiej.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 26. Data: 2010-01-26 20:19:10
    Od: "Asia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <p...@s...pam.szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.LNX.4.64.1001252359310.22003@sci.pam.szcze
    cin.pl...

    > Asiu, odpowiedz jest prosta:
    > masz malo pieniedzy to nie kupuj, bo Ci sie nie przyda
    > masz pieniadze to kup, bo nigdy nie wiadomo

    Teraz zrozumiałam. Wielkie dzięki!!!

    > a fora to sa po to, zeby sobie podosrywac

    Hmm ... nie tylko. Ale zdarza się.

    Serdecznie dziekuję i pozdrawiam

    Asia

  • 27. Data: 2010-01-26 21:19:08
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | a DVI ???

    widze, ze tez

    no ale:
    "HDCP może powodować problemy w odbiorze, szczególnie przez starsze odbiorniki.
    Aby temu zaradzić pojawiły się na rynku urządzenia (ang. HDCP stripper)
    umożliwiające wyświetlenie zabezpieczonej treści na odbiornikach nie
    posiadających zaimplementowanego HDCP. Dostępne są one w formie filtrów
    podłączanych pomiędzy urządzeniem wysyłającym a odbiornikiem, powodują one
    usunięcie szyfrowania z przesyłanego sygnału."

    jp

  • 28. Data: 2010-01-26 22:46:08
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Witaj Asiu.

    On Tue, 26 Jan 2010, Asia wrote:

    | Hmm ... nie tylko. Ale zdarza się.

    Oczywiscie ;)

    No, ale z nagrywarkami jak widac, to bywaja problemy.
    Nie wszystko nagrywaja.

    Opisuje to Robert w watku:
    [Problemy z nagrywaniem z TVP]
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.telewizja/msg/e
    4110144ac50d17f

    Pzdr.J.P.

  • 29. Data: 2010-01-28 18:10:10
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "Virck" <v...@n...net> napisał w wiadomości

    > Obraz nawet SD skalowany jest znacznie lepszej jakosci niz ten puszczony
    > przez SCART....Jezeli ty tego nie widzisz oczami to idz do okulisty....

    No nie wiem...
    U siebie mam przez HDMI (na 27 calach) i ten obraz SD jest taki sobie.
    Nadmienie, że z n-ki. Zobaczyłem na 42 calach obraz SD przez eurozłącze
    i był lepszy! Z polsatu tym razem. Wzrok faktycznie mam nie najlepszy
    ale w tej kwestii nie mogę się mylić :)

    Szymon
    ps nie bądź tak pewny w osądach, z czasem Ci to przejdzie :)

  • 30. Data: 2010-01-29 07:11:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Szymon Machel pisze:

    > U siebie mam przez HDMI (na 27 calach) i ten obraz SD jest taki sobie.
    > Nadmienie, że z n-ki. Zobaczyłem na 42 calach obraz SD przez eurozłącze
    > i był lepszy!

    a co to za porównanie?
    jeden dekoder podłączasz przez hdmi do tv 27 inch,
    a drugi przez euro do 42????
    podłącz przez obydwa kable do jednego tv i porównuj.