  • 11. Data: 2010-01-25 06:48:05
    Temat: Re: Pytanie o HDMI.
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Virck pisze:

    > Obraz nawet SD skalowany jest znacznie lepszej jakosci niz ten puszczony
    > przez SCART....Jezeli ty tego nie widzisz oczami to idz do okulisty....

    widać, widać, ale zależy to również od tv

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 12. Data: 2010-01-25 07:44:47
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-01-24 20:10, Wiewior pisze:
    > Użytkownik "Virck" <v...@n...net> napisał w wiadomości
    >
    > Dziecko, nie ośmieszaj się bardziej...

    Kolego, wydaje mi się, że przedmówcy mają trochę racji tylko nie potrafią tego
    uzasadnić. Sądzę, że chodzi im o to, że w dvd z hgmi cały proces skalowania w
    górę odbywa się na materiale cyfrowym i w takiej postaci jest przesyłany do tv
    gotowy do wyświetlenia. W przypadku przesyłu przez scart następuje kodowanie i
    przesył sygnału analogowego do tv, tam dekodowanie, przetworzenie do postaci
    cyfrowej i upscaling.
    To jest mój domysł, jeśli się mylę to mnie popraw.
    Irek

  • 13. Data: 2010-01-25 10:13:35
    Od: Virck <v...@n...com>

    On 1/24/2010 8:10 PM, Wiewior wrote:
    > Użytkownik "Virck" <v...@n...net> napisał w wiadomości
    >
    > Dziecko, nie ośmieszaj się bardziej...

    Chcialbym byc znowu dzieckiem...ale coz...45....a Ty juz ci
    radzilem...Jezeli dla ciebie obraz lepszy jest na SCART to czas na
    okuliste....Bye

  • 14. Data: 2010-01-25 15:52:44
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    Myślę, że duzo zalezy tez od sprzętu. Czy był produkowany w Chinach z
    odpadów czy koreanczyk składał w komórce po ciemku.
    Swojego czasu widziałęm jak sygnał puszczony z tego samego starego DVD marki
    no name na ten sam TV po kablu composite (pojedyncza żólta wtyczka) był o
    dwie klasy lepszy niz puszczony za pomocą s-video o którym generalnie piszą,
    ze jest standardem nowszym i lepszym jakosciowo.

  • 15. Data: 2010-01-25 17:46:15
    Od: Virck <v...@n...com>

    On 1/25/2010 4:52 PM, PK wrote:
> [...]
    > wtyczka) był o dwie klasy lepszy niz puszczony za pomocą s-video o
    > którym generalnie piszą, ze jest standardem nowszym i lepszym jakosciowo.

    A ja mysle, ze wszystko rowniez zalezy od oczu...Czy jest lekkie
    niedowidzenie, czy juz takie gdzie trzeba wieksze okulary, a bywa tez,
    ze i okulista juz nie pomoze bo wszystko dokladnie wyglada tak samo...

  • 16. Data: 2010-01-25 18:09:46
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "Virck" <v...@n...com> napisał w wiadomości
    > A ja mysle, ze wszystko rowniez zalezy od oczu...Czy jest lekkie
    > niedowidzenie, czy juz takie gdzie trzeba wieksze okulary, a bywa tez, ze
    > i okulista juz nie pomoze bo wszystko dokladnie wyglada tak samo...

    Dziecko, naucz się czytać ze zrozumieniem. Przyp*** się do skalowania jaka
    źródła wszelkiego dobra w HDMI. A telewizor zawsze musi przeskalować obraz
    do swojej natywnej rozdzielczości. Więc ośmieszyłeś się jak ostatnia lama i
    jeszcze brniesz w to dalej.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 17. Data: 2010-01-25 18:12:33
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "irek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przetworzenie do postaci cyfrowej i upscaling.
    > To jest mój domysł, jeśli się mylę to mnie popraw.

    Mniej więcej się zgadza :)
    Ale dla niektórych to, że dzięki HDMI jest skalowanie, powoduje że obraz
    jest lepszy.
    Jest tylko jeden drobny myk. W przypadku TV HD-Ready mamy wóczas dwa
    skalowania (720x576->1920x1080->1366x768), a po analogu tylko jedno ;)

  • 18. Data: 2010-01-25 20:03:33
    Od: "Virck" <v...@n...net>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@f...j.yc> napisał w wiadomości
> [...]
    > do swojej natywnej rozdzielczości. Więc ośmieszyłeś się jak ostatnia lama

    Juz ci pisalem stary emerycie, ze bardzo mi pochlebiasz piszac do mnie
    dziecko....Az sie rozmarzylem i wzruszylem...Pisz tak do mnie jeszcze
    staruszku....

  • 19. Data: 2010-01-25 22:37:56
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Mon, 25 Jan 2010, irek wrote:

> [...]
    | cyfrowej i upscaling.
    | To jest mój domysł, jeśli się mylę to mnie popraw.

    ogolnie masz racje, ale jezeli strumien bitowy jest mniejszy od 3 mbps, to
    raczej wsio ryba

    aktualnie istnieje tendencja nadawcow przerzucania wiekszego strumienia
    (powyzej 5 mbps) z SD do HD

    za to MENU w HDMI jest przepiekne i to robi wrazenie

    dla samego MENU warto nabyc droga zakupu HDMI !!!

  • 20. Data: 2010-01-25 22:59:04
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | Wszystko przez HDCP ...
    | http://pl.wikipedia.org/wiki/HDCP