  • 1. Data: 2009-03-05 12:19:55
    Temat: Pytanie o GPRS
    Od: <k...@w...pl>

    Czy za pomocą GPRS da się przesyłać pojedyńcze bajty?

    Coś na wzór RS232 może być tylko w jedną stronę.
    SMS po GPRS.

  • 2. Data: 2009-03-05 15:27:08
    Temat: Re: Pytanie o GPRS
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    k...@w...pl wrote:
    > Czy za pomoc? GPRS da sie przesy?aae pojedyncze bajty?

    Da się.

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''

  • 3. Data: 2009-03-05 18:26:16
    Od: k...@w...pl

    On 5 Mar, 16:27, Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.> wrote:

    > Da się.

    Bez implementacji PPP?
    Jakieś materiały?

  • 4. Data: 2009-03-05 18:29:02
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    k...@w...pl wrote:

    > Bez implementacji PPP?
    > Jakieś materiały?

    A może by tak zacząć od porządnego sformuowania pytania? bo szklaną kulę
    wczoraj rozbiłem...
    Nie wnikałem w Twój problem bo na razie go nie widzę. Napisz o co Ci
    konkretnie chodzi :)

    m.

  • 5. Data: 2009-03-05 18:33:51
    Od: k...@w...pl

    On 5 Mar, 19:26, k...@w...pl wrote:

    > Bez implementacji  PPP?
    > Jakieś materiały?

    Potrzebuje przesłać co kilka minut około 200B do 500B danych przez
    moduł
    GSM/GPRS i nie chcę kożystać z SMS a ppp jest dość duże.

  • 6. Data: 2009-03-05 19:32:25
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    k...@w...pl pisze:

    > Potrzebuje przesłać co kilka minut około 200B do 500B danych przez
    > moduł
    > GSM/GPRS i nie chcę kożystać z SMS a ppp jest dość duże.

    To poszukaj modemu GSM z wbudowanym stosem TCP/IP np. SIM300C

  • 7. Data: 2009-03-05 19:43:55
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Potrzebuje przesłać co kilka minut około 200B do 500B danych przez
    > moduł

    Oszczędnie dozujesz informacje.
    Z jednej strony ma być modem GPRS. Co ma być z drugiej strony ?
    W którą stronę chcesz przesyłać te dane ?

    Paweł

  • 8. Data: 2009-03-05 20:22:30
    Od: k...@w...pl

    On 5 Mar, 20:43, Paweł <p...@n...pl> wrote:

    > Oszczędnie dozujesz informacje.
    > Z jednej strony ma być modem GPRS. Co ma być z drugiej strony ?
    > W którą stronę chcesz przesyłać te dane ?

    Ale Ja nie pisałem modem GPRS tylko przez GPRS
    czyli GPRS -> GPRS

  • 9. Data: 2009-03-05 20:27:05
    Od: k...@w...pl

> [...]
    > W którą stronę chcesz przesyłać te dane ?
    >
    > Paweł

    Ja nie pisałem modem GPRS tylko przez GPRS

    jeżeli to dobrze doczytałem Modem GPRS łączy się z modemem usługodawcy
    GPRS który łączy z internetem.

    Co do Zakupu modemu ze stosem TCP/IP są dużo droższe i całe urządzenie
    mija się z celem z powodu CENY.
    To samo z SMS nie chciałbym stosować z powodu ceny (ponad 8000 sms
    miesięcznie).

  • 10. Data: 2009-03-05 20:37:48
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    k...@w...pl pisze:

    > Co do Zakupu modemu ze stosem TCP/IP są dużo droższe i całe urządzenie
    > mija się z celem z powodu CENY.

    Przecież dostałeś już konkretną odpowiedź. Moduł SIM300C/D ma stos
    TCP/IP i jest chyba najtańszym modułem GSM/GPRS, który obecnie da się kupić.
    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/9760

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/