  • 1. Data: 2010-03-14 09:37:31
    Temat: Pytanie o Allegro
    Od: "Narazka" <n...@g...pl>

    Problem pewnie trywialny. Chodzi mi o to jak zrobić na Allegro stronę taką
    jak np. ta:
    http://www.allegro.pl/
    item941479284_nowa_oryginalna_klawiatura_6310i_6310_
    wysylka_24h.html

    P.S. Aukcja nie moja.

  • 2. Data: 2010-03-14 09:44:37
    Temat: Re: Pytanie o Allegro
    Od: "Narazka" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Popsuło linka.
    http://tiny.pl/hgr4c

  • 3. Data: 2010-03-14 09:58:07
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    Narazka pisze:
    > Popsuło linka.
    > http://tiny.pl/hgr4c

    sprobuj w jakims edytorze wysiwyg, np. nvu.
    btw. wiecie co w zrodle tej strony robi znacznik </galeria> ?

  • 4. Data: 2010-03-14 11:01:52
    Od: "Narazka" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Źle się wyraziłem. Nie chodzi o to jak zrobić, ale bardziej jak umieścić na
    Allegro. Mam na myśli oczywiście dolną część całości.

  • 5. Data: 2010-03-14 17:29:27
    Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl>

    Artur Kosmal pisze:

    > btw. wiecie co w zrodle tej strony robi znacznik </galeria> ?

    W tym miejscu jest koniec galerii zdjęć dodanych przy tworzeniu aukcji.
    W szablonie wrzucasz <galeria> i tam masz galerie zdjęć.

    --
    Bastet_Milo
    http://heakte-design.pl