  • 1. Data: 2010-03-12 21:27:32
    Temat: Instalacja Joomla - w jakim folderze?
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    Witam!

    Chcę, żeby strona - oparta na Joomli - wyświetlała się "normalnie", tzn. po
    wpisaniu www_przykladowyadres_pl.

    Czy w takim wypadku muszę wrzucić wszystkie pliki Joomli do katalogu
    głównego na serwerze (public_html), czy też do podfolderu (np.
    public_html/joomla/)?

    Inne CMSy mają to sprecyzowane w manualu, tutaj mam dylemat :/ Pomożecie?

  • 2. Data: 2010-03-12 21:33:01
    Temat: Re: Instalacja Joomla - w jakim folderze?
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Wooyek <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:

> [...]

    > na serwerze (public_html), czy też do podfolderu (np. public_html/joomla/)?

    Do public_html bezpośrednio.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )