    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pytanie laika o modemy GSM USB
    Date: Sun, 24 Oct 2010 23:12:37 +0200

    Dnia 24-10-2010 o 11:02:27 Koczkariow <k...@g...pl> napisał(a):

    > Po pierwsze czy są jakieś większe różnice w jakości działania takich
    > modemów. Na allegro można kupić za 140zł
    > http://allegro.pl/modem-gsm-usb-huawei-e1750-2kol-mo
    bilny-internet-i1270131923.html
    > jak i za 300zł. Zasięg mam 4 kreski na 3G - sprawdzałem telefonem

    Sam jestem ciekaw dlaczego niektóre modele są takie drogie i co one mają
    takiego co byłoby warte aż 2x większej ceny.

    > Czy warto kupować używane? Jak jest z trwałością tych urządzeń?

    Jak z każdym mobilnym sprzętem, mogą ale nie muszą, występować różne
    stopnia zużycia, jak i wady ukryte, co wyjdą po jakimś czasie. W takim
    modemach to ja np bym zwrócił uwagę na wtyczkę usb czy nie ma jakiś
    znamion ewentualnego uszkodzenia czy dużego zużycia, poza tym obudowa czy
    gdzieś nie rozwarstwia się lub jest źle spasowana. Mam małe doświadczenie
    z używaniem różnych modeli, ip i te moje uwagi może mało są warte, ale z
    życia wiem, że to co wystaje z laptopa to bywa, że jest podatne na różne
    atrakcje ;)

    Kupiłbym raczej nowy najtańszy, a najlepiej używany na gwarancji bez
    znamion uszkodzeń fizycznych.
    Mi wystarcz najtańszy najprostszy model. Nie mam wymagań żadnych, prócz
    takiego, aby po wsadzeniu był internet i już. Proste jak włączanie światła
    w pokoju ;)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?