  • Data: 2012-03-14 11:36:47
    Temat: Re: Pytanie, jakich było dużo
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-13 21:23, Cavallino pisze:
    (ciach)

    > A jakie zużycie prądu na postoju?
    (ciach)

    E60 robi pełny shutdown do godziny. Przemierzyłem
    cyfrowym chińskim multimetrem. Żre 40mA. IBS nie zgłasza
    błędów, wiec najprawdopodobniej jednak aku trup.

    Mnie się po prostu nie chce co kilka dni podłączać
    ładowarki. I chyba kupie najtańszy aku może nawet
    w Norauto i sprawa załatwiona.