  • Data: 2012-03-13 21:47:32
    Temat: Re: Pytanie, jakich było dużo
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > widzialem Cie kiedyś w okolicach ronda obornickiego. Jesli nie był to
    > przypadek i masz z tymi okolicami coś wspólnego to na obornickiej, na
    > przeciwko BMW masz kiosk z akumulatorami.
    > Mały, ale za to facet w środku kumaty i ceny ma niezłe.

    I nie otrąbiłeś? E60 mam nadal oklejone :). Mieszkam
    przy Naramowickiej i często tym rondem przejeżdżam.
    Podjadę do tego kiosku - może gościu coś podpowie.

    Do ASO nie pojadę z tym, bo wiem co będzie:
    -nowy oryginalny aku "mejd by bmw": 1000 PLN
    -zaprogramowanie komputera do nowego aku: 500 PLN
    -uo... panie: tu jest nieoryginalne oprogramowanie (chip), więc
    "fleszowanie" wszystkiego z wywaleniem czipa: 1000 PLN

    IMO trochę bez sensu.