  • Data: 2013-05-02 09:28:45
    Temat: Re: Pytanie do speców od Audi - skórzana kierownica
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 1 May 2013 13:59:31 +0200, J.F.

    > Audi to jednak marka luksusowa.

    Luksusowa to jest dlatego, że można sobie KAŻDY element dobrać.

    I tak jak na powyższym przykładzie: materiałowa tapicerka i trzeszczący
    plastik bez nawigacji, co w tej klasie auta bć powinno, z silnikiem 2.0 i
    manualem -- za to Q jest.

    Ale ja dla przykładu chciałem A6 2.0 TFSI AT z Q i się nie da. :P Quattro
    dopiero od 2.8 TFSI (a mnie taki duży kloc nie potrzebny). To A6 2.0 (bez
    Q!) w jakiejś sensownej wersji, niezgorszej niż moja M6 (czyli skóra/welur,
    elektryka), miało kosztować 240 tys. Znalazłem roczne z przebiegiem do 15
    tys. km po centrali Audi -- 180 tys. Masakra jakaś. Tymbardziej że jakoś
    specjalnie lepiej się tym nie jeździ niż np. Superbem Skody, który z pełnym
    wyposażeniem (włączając panoramiczny dach, grzaną szybę przednią i
    wentylowane (!) i grzane fotele) kosztuje 140 tys. brutto.

    --
    Pozdor Myjk