  • Data: 2024-10-21 12:35:30
    Temat: Re: Pytanie do Użytkownika
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 20 Oct 2024 10:46:18 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Czyli zbyt mocno skręcone. Uszczelka dekla zgnieciona i dekiel
    > dotykał
    > do obudowy. Jest to standardowy przypadek w tych kotłach.

    Niestety pochwaliłem się za wcześnie, po kilku dniach pracy z
    poluzowanymi śrubam jednak potrafi stuknąć. Na pewno liczba stuków
    zdecydowanie spadła bo teraz na jeden kilkuminutowy cykl grzania cwu
    jest jeden stuk maks 2 a wcześniej było częściej.
    Teraz już nie jestem pewien czy ten jeden stuk to zdarzał się od
    nowości, bo wtedy ten jeden nie zwracał na siebie uwagę... Co do
    dźwięku to na pewno dochodzi z wymiennika/dekla. Pukając śrubokrętem
    w dekiel jest identyczny odgłos

    --
    Marek