  • Data: 2024-10-20 11:19:02
    Temat: Re: Pytanie do Użytkownika
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.10.2024 o 10:48, Janusz pisze:

    > A ty musisz pokazać jakim jesteś burakiem. Nic nowego.

    A Ty jak zawsze uważasz się za autorytet w tematach o których kompletnie
    nie masz pojęcia, a jak ktoś Ci zwróci uwagę, że się mylisz to wyzywasz
    go od buraków. Chcesz leczyć swoje kompleksy to udaj się do jakiegoś
    psychologa.
    Ta porada, której udzieliłeś nie dość, że jest błędna to jest szkodliwa,
    bo może doprowadzić do nieodwracalnego uszkodzenia kotła. W tych kotłach
    niczego się nie odkamienia, a zalewanie wymiennika "gorącym
    odkamieniaczem" może tylko doprowadzić do jego trwałego uszkodzenia.
    Zanim po raz kolejny udzielisz komuś takiej, szkodliwej porady to
    zapoznaj się z budową takiego kotła oraz dokumentacją serwisową, a
    najlepiej to jedź na szkolenia dotyczące serwisowania tych kotłów tak
    jak ja i dopiero wtedy się wymądrzaj.
    Kotły te są bardzo dobre i bardzo łatwe w serwisowaniu o ile za ich
    serwisowanie nie zabierają się tacy "Janusze".