  • 1. Data: 2011-06-30 14:54:14
    Temat: Pytanie dla fanów BMW
    Od: "mania" <m...@s...terra.tw>

    Mam pytanko.
    Chciałem nabyc tablice ze znaczkami BMW z Allegro
    http://allegro.pl/rarytas-tablica-znaczek-emblemat-b
    mw-oryginal-i1678727300.html
    Czy ktoś może mi napisać skąd tam taki dosyć nietypowy wybór modeli?
    Czy są inne takie tablice z serii albo czy sa też gdzieś dostępne takie
    tablice z innymi modelami?

  • 2. Data: 2011-06-30 23:29:48
    Temat: Re: Pytanie dla fanów BMW
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-30 14:54, mania pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktoś może mi napisać skąd tam taki dosyć nietypowy wybór modeli?
    > Czy są inne takie tablice z serii albo czy sa też gdzieś dostępne takie

    Pewnie kradzione z przedstawionych modeli ;) Rzeczywiście gratka ;P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-07-01 00:28:15
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-06-30 23:29, Lewis pisze:
    mw-oryginal-i1678727300.html

    > Pewnie kradzione z przedstawionych modeli ;) Rzeczywiście gratka ;P

    Isettę (jedyne BMW dla mnie do zaakceptowania) ciężko znaleźć...
    Raczej są to ważne modele dla marki...

    --
    Wojciech Smagowicz