  • Data: 2010-09-26 21:23:56
    Temat: Re: Pytanie co do obsługi Firefoxa
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    wrzesień roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 10. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Marek:

    > W związku z tym pytam: czy jest jakaś metoda pod FF
    > aby nie przedzierając się przez gąszcz opcji szybko dodać do
    > startowych te strony, które są obecnie wyświetlane w zakładkach?

    Nie wiem czy ktoś już Tobie odpowiedział tutaj czy na tamtej grupie,
    więc napiszę.

    Edycja -> Preferencje (w Windowsach są chyba w Narzędzia a nie Edycja)
    -> Ogólne -> po uruchomieniu programu Firefox -> ustaw na ostatnią
    pozycję z listy rozwijanej.

    Ale to zadziała jeśli chcesz żeby po uruchomieniu Fx miał dokładnie
    taki stan przed wyłączeniem. Jeśli chcesz żeby X kart otworzył,
    natomiast pozostałego X nie, to musisz poszukać innego rozwiązania.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski