  • Data: 2021-03-29 22:11:57
    Temat: Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Grzegorz Niemirowski napisał:

    > Zaciąga instalator i przy najbliższym uruchomieniu przeglądarki startuje
    > tenże instalator i podmienia pliki.

    No więc właśnie. Twórcom Windows zapewne trudno było sobie wyobrazić,
    że wiele osób korzysta w tym samym czasie z jednej maszyny lub jedniego
    systemu plików. Więc zrobili jak umieli. W uniksach nie jest to regułą,
    wcale też nie jest rzadkie.

    > Używane pliki można np. przenosić.

    W tej kwestii niewiele to zmienia. A jeśli zmienia, to nikt z tego nie
    skorzystł (być może dałoby się zrobić tak, jak w Ubuntu).

    > Trzeba kupić nowy.

    Jeśli system był w wersji OEM, to trzeba też kupić nowy Windows?

    > Bywa to irytujące, zależnie co jest aktualnie w kartach.

    Przecież na otwartych kartach niczego nie zmienia. Więcej, Firefox po
    restarcie potrafi je odtworzyć dokładnie w takim stanie, jak były przed.

    --
    Jarek