eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.185.152.121.24
    6!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.
    Date: Sat, 27 Mar 2021 13:18:17 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <10wce99al9zg4.1ijozprorkg84$.dlg@40tude.net>
    References: <605de2d6$0$557$65785112@news.neostrada.pl> <s3l460$pmg$1@dont-email.me>
    <605e31b9$0$556$65785112@news.neostrada.pl> <s3ljtl$irj$1@dont-email.me>
    <605effc6$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 185.152.121.246
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Adam";
    posting-host="185.152.121.246"; logging-data="21243";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:763168
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 27 Mar 2021 10:49:55 +0100, Piotrek napisał(a):

    > On 26-Mar-21 22:32, heby wrote:
    >> Innymi słowy: jesli to Dell, to go nie da się łatwo wirtualizować, a zaś
    >> sam Dell ma kłopoty ogarnianiem własnych sterowników.
    >>
    >
    > Nie demonizowałbym. Używam sprzętów Della od ponad dekady i po każdych 3
    > latach (jak się skończy gwarancja NBD) zmieniam kadłubek na nowy - bo
    > mogę, a nie bo muszę.
    >
    > Stary zawsze wirtualizowałem na wypadek gdybym potrzebował coś na szybko
    > odpalić. Jak do tej pory zero problemów zarówno z wirtualizacją jak i z
    > użyciem wirtualki.
    >
    > Support Della też w moim przypadku działał jak należy. Ale i używałem
    > raptem dwa razy. Daaaaawno temu do monitora i chyba ze 6 lat temu do
    > odkupionego, używanego streamera LTOx. Streamer był na 4 godzinnej (?)
    > umowie serwisowej. Zepsuł dosłownie tydzień przed końcem gwarancji.
    > Zgłoszone około 18. Około 20 był umyślny ze streamerem na wymianę.
    > Oczywiście umowa serwisowa przeniesiona w nowe miejsce (z Francji do DC).
    >
    > Statystycznie rzecz biorąc - to żaden dowód na jakość.
    > Ale jak widać można mieć różne doświadczenia.
    >

    Ale nie można porównywać linii biznesowych (choćby nawet laptopów serii
    Precision) z gwarancjami kilkugodzinnymi czy NBD ze sprzętem konsumenckim
    (Vostro) czy marketowym chłamem (Inspiron).


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: