  • 11. Data: 2015-03-10 11:14:24
    Temat: Re: Pytanie Altium Designer
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 09.03.2015 um 21:03 schrieb 2m:

    > Czy to przypadkiem nie rozwiązuje problemu?

    > Use this field to provide a jumper connection identification number (range of 1 -
    1000) to the pad when you are using a jumper connection on the PCB. A jumper
    connection uses a wire to physically connect pads on a PCB, and not using tracks or
    electrical objects on the board. The Jumper ID value tells Altium Designer which pads
    to treat as 'connected'. A jumper connection can only be created amongst the pads
    within a component footprint. The pads used must use the same Jumper ID value and
    must also share the same net. A jumper connection is shown as a curved connection
    line in the PCB Editor.

    > 2m

    Może rozwiąże. Sprawdzę dzisiaj po południu, bo teraz użeram się z
    płytkami, co przyszły od lutownika. Strasznie ch*** zrobili.

    Dzięki!!

    Waldek

  • 12. Data: 2015-03-10 14:23:23
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2015-03-10 o 11:14, Waldemar pisze:

    > Może rozwiąże. Sprawdzę dzisiaj po południu, bo teraz użeram się z
    > płytkami, co przyszły od lutownika. Strasznie ch*** zrobili.

    Rozwiązuje :)
    Na poziomie biblioteki nie za bardzo mi działa (ale może za szybko
    chciałem zrobić), ale przy edycji PCB działa pięknie.

    Pozdrawiam

    DD

  • 13. Data: 2015-03-10 15:08:56
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 10.03.2015 um 14:23 schrieb Dariusz Dorochowicz:

    > Rozwiązuje :)
    > Na poziomie biblioteki nie za bardzo mi działa (ale może za szybko
    > chciałem zrobić), ale przy edycji PCB działa pięknie.

    Faktycznie działa!! Dzięki! Może się uda bibliotecznie, to byłbym już
    całkiem zadowolony, ale tak też jest dobrze ;-)

    Waldek

  • 14. Data: 2015-03-11 10:22:57
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2015-03-10 o 15:08, Waldemar pisze:

    > Faktycznie działa!! Dzięki! Może się uda bibliotecznie, to byłbym już
    > całkiem zadowolony, ale tak też jest dobrze ;-)

    Coś musiałem robić nie ten tego. Na elemencie z jedną grupą wyprowadzeń
    zadziałało z poziomu biblioteki. Tyle, że na schemacie trzeba wszystkie
    potencjalne wyprowadzenia dołączyć do tego samego miejsca.
    Dzięki, 2m.

    Pozdrawiam

    DD