  • Data: 2015-03-06 14:39:25
    Temat: Re: Pytanie Altium Designer
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-06 o 13:48, Waldemar pisze:

    > Tak na razie robię. Ale czasem jest to upierdliwe, bo na przykład przy
    > rutowaniu okazuje się, że część ścieżek lepiej podłączyć np. do pinu 10,
    > a inne do pinu 18. I są wtedy w różnych sieciach. Jak powiem, że są w
    > tej samej sieci, to Altium chce połączenia pinów 10 i 18 na PCB. Da się,
    > ale jest to trochę ch...aotyczne. Chciałbym na etapie robienia
    > biblioteki móc zdefiniować, że w danym elemencie między pinami np 10 i
    > 18 jest kawałek drutu.

    No to ja z tym walczę na etapie schematu, ale może faktycznie coś z tym
    się da zrobić? Tyle, że ja zwykle mam układy w których różne
    funkcjonalności się nie pokrywają dokładnie, tzn na jednym jest możliwy
    jeden zestaw sygnałów, na innym inny, chociaż część z nich się pokrywa.
    Znaczy się uC, nie FPGA ;)
    Tak sobie myślę, że coś tam kiedyś było nie o alternatywnych pinach, ale
    o doborze alternatywnych części układu (typu wybór bramki w scalaku) -
    może to się nada, ale ja z tym nigdy nic nie robiłem, to tylko pomysł
    dalszego szukania.

    Pozdrawiam

    DD