  • Data: 2015-03-09 12:09:12
    Temat: Re: Pytanie Altium Designer
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 06.03.2015 um 14:17 schrieb s...@g...com:

    > Czytam powyższe raz, drugi, trzeci.. i za cholerę nie wiem o co Ci chodzi :(
    > Wrzuć malunek, będzie łatwiej coś doradzić.

    Z malunkami różnie tu bywa, a eksterytorialnych dropboxów nie używam,
    więc spróbuję jeszcze raz.

    Mamy na przykład element w obudowie TO3, choćby staruszek 2N3055. Ma
    mocowanie na dwie śruby, oba punkty to kolektor, jeden i ten sam.
    Zrobiłem schemat na czymś takim i go rutuję. Przy rutowaniu wychodzi, że
    część elementów wygodniej jest podłączyć do jednej strony, a inne do
    drugiej. Sieć łączy się przez obudowę tranzystora. Altium mi na to nie
    pozwala, chyba, że połączę oba punkty na PCB. Taką sytuację mam też w
    przypadku gotowych modułów (choćby popularny Pololu USB-RS232), czy też
    coponiektórych gniazd.
    To, co mnie aktualnie upiernicza to zaciski śrubowe. Pojedyncze zaciski
    mają dwie nogi rozstawione o 200mil. Wygodniej by mi było, gdybym nie
    musiał robić połączenia na PCB między tymi nogami, ale Altium mnie do
    tego zmusza.

    Waldek