  • 31. Data: 2012-06-21 00:26:14
    Temat: Re: Pusty sygnał
    Od: "okazjonalny kibic" <r...@k...je>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem> napisał w wiadomości
    news:jrtabf$15j$1@inews.gazeta.pl...

    > A jak nazwać zachowanie kogoś, kto wmawia, że nie da się zrobić tak
    > prostej rzeczy jak znalezienie na stronie Orange sposobu na blokadę
    > połączeń anonimowych, a najlepsze, wmawia, że nie da się na kartę założyć
    > konta na stronie.

    właśnie

  • 32. Data: 2012-06-21 14:34:11
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-21 00:26, okazjonalny kibic pisze:

    > Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem> napisał w wiadomości

    > właśnie

    Co konkretnie "właśnie", co ja komuś wmawiałem? Opisałem tylko swoje
    doświadczenia z zakładaniem konta.

  • 33. Data: 2012-06-21 14:34:17
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-20 22:03, Tomek pisze:

> [...]
    > rzeczy jak znalezienie na stronie Orange sposobu na blokadę połączeń
    > anonimowych, a najlepsze, wmawia, że nie da się na kartę założyć konta na

    Kto tu komuś coś wmawia? Gdy próbowałem parę lat temu założyć konto na
    stronie to dostawałem informację że do tego numeru konto nie
    przysługuje, i to wszystko.. Przecie nie mówię ani nie mówiłem że Ty
    takiego konta nie masz. Być może teraz nie Orange nie robi żadnych
    wstrętów pod tym względem. Ale jak mówię - ja przed paroma laty nie
    mogłem założyć konta.

  • 34. Data: 2012-06-21 16:27:24
    Od: "okazjonalny kibic" <r...@k...je>

    Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > masz. Być może teraz nie Orange nie robi żadnych wstrętów pod tym
    > względem. Ale jak mówię - ja przed paroma laty nie mogłem założyć konta.

    Aha i teraz nawet nie spróbowałeś, bo parę lat temu Ci się nie udało...
    U mnie jakoś parę lat temu się dało i do dziś się daje. Ty naprawdę jesteś
    jakiś inny i dalsza dyskusja z Tobą nie ma żadnego sensu, plonk ciołku

  • 35. Data: 2012-06-21 17:03:33
    Temat: Re: Pusty sygna?
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-20 18:58, Tomek pisze:
    > U?ytkownik "jadry?"<r...@y...com> napisa?:

    > Odnosz? dziwne wra?enie, ?e rozmawiamy z rodzin? Animki
    > "nie da si?, nie umiem, niemo?liwe"

    Ty patałachu zajmij się najpierw swoim garbem i odwiedź dom dziecka,
    który cię wychowywał, bo rodziny to ty pewnie nigdy nie miałeś, matka
    cię wywaliła do śmietnika, prawda?

    Ponadto naucz się śmieciu konfiguracji czytnika w swoim komputerze (czy
    w cudzym, bo pewnie z cudzego korzystasz). Ty jesteś śmieciem i każda
    twoja wypowiedź jest śmieciem.

    --
    animka

  • 36. Data: 2012-06-21 17:52:28
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Zgadza się, już parę lat temu chciałem założyć kartowe konto na
    > Orange.pl ale się nie dało. Gdyby problemy były typowe wtedy nie
    > prosiłbym o radę na na grupie.

    A to ciekawe, założyłem 3 konta na prepaidy z Orange. Ostatnie około
    roku temu.

    Piotr

  • 37. Data: 2012-06-21 19:25:20
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisało:

> [...]
    > cudzym, bo pewnie z cudzego korzystasz). Ty jesteś śmieciem i każda twoja

    I to pisze osobnik ludzki uważający siebie za myślącego? Okres Ci się
    spóźnia, że tak wyrzygujesz swoje frustracje? Chociaż z tym okresem to
    przesadziłem, gdzieżbyś znalazła jelenia-reproduktora, który chciałby
    wdepnąć w takie bagno intelektualne.

  • 38. Data: 2012-06-21 19:52:58
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-21 17:52, Uncle Pete pisze:

    > A to ciekawe, założyłem 3 konta na prepaidy z Orange. Ostatnie około
    > roku temu.
    >
    > Piotr

    Czyli, - nie wierzysz mi i zarzucasz kłamstwo? Nadmienię tylko że to
    konto to ja próbowałem założyć jeszcze w Idei.

  • 39. Data: 2012-06-21 19:54:14
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-21 16:27, okazjonalny kibic pisze:

> [...]
    > U mnie jakoś parę lat temu się dało i do dziś się daje. Ty naprawdę
    > jesteś jakiś inny i dalsza dyskusja z Tobą nie ma żadnego sensu, plonk

    Jaki Ty jesteś mądry, jak Ty wszystko potrafisz, jeszcze trochę i
    zostaniesz moim idolem, naprawdę jestem pod wrażeniem twojej mądrości.
    Kto by pomyślał że kiedykolwiek będę miał przyjemność z taką oazą
    mądrości na grupie o telefonach.

    tylko po co to wyzwisko? Przecież kto jak kto, ale Ty nie potrzebujesz
    się w ten sposób dowartościowywać..

  • 40. Data: 2012-06-21 20:05:13
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jadryś" napisał:

    > Kto tu komuś coś wmawia?

    Ty. Napisałeś dokładnie tak:
    "Nie da się założyć konta do telefonu na kartę."

> [...]
    > takiego konta nie masz. Być może teraz nie Orange nie robi żadnych
    > wstrętów pod tym względem. Ale jak mówię - ja przed paroma laty nie mogłem

    Sofistyka godna Kaczyńskiego i Pszemola. Biedne te okoliczne koty...

    JoteR