  • 41. Data: 2012-06-21 20:07:16
    Temat: Re: Pusty sygnał
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 21 Jun 2012 20:05:13 +0200, JoteR napisał(a):

    > "jadryś" napisał:
    > Sofistyka

    Nie moglibyście się przenieść z tym wyznawaniem sobie uczuć na priva? To
    już taki Brokeback Mountain się robi powoli.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

  • 42. Data: 2012-06-21 20:34:02
    Temat: Re: Pusty sygna?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 21 Jun 2012 19:25:20 +0200, Tomek wrote:

    > I to pisze osobnik ludzki uwa?aj?cy siebie za my?l?cego? Okres Ci si?
    > spó?nia, ?e tak wyrzygujesz swoje frustracje? Chocia? z tym okresem to
    > przesadzi?em, gdzie?by? znalaz?a jelenia-reproduktora, który chcia?by
    > wdepn?? w takie bagno intelektualne.

    Ale pliterki w czytniku to bys sobie przed tymi bluzgami mogl
    skonfigurowac :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 43. Data: 2012-06-21 22:29:02
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-21 19:25, Tomek pisze:

    > I to pisze osobnik ludzki uważający siebie za myślącego? Okres Ci się
    > spóźnia, że tak wyrzygujesz swoje frustracje? Chociaż z tym okresem to
    > przesadziłem, gdzieżbyś znalazła jelenia-reproduktora, który chciałby
    > wdepnąć w takie bagno intelektualne.

    Udowadniasz jeszcze bardziej, że nie masz rodziny. Masz tylko marzenia.

    --
    animka

  • 44. Data: 2012-06-23 13:33:38
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-21 20:05, JoteR pisze:

    > Ty. Napisałeś dokładnie tak:
    > "Nie da się założyć konta do telefonu na kartę."

    Zdanie wyrwane z kontekstu. - Ogólnie szło o _moje_ doświadczenia na tym
    polu.

    > Sofistyka godna Kaczyńskiego i Pszemola. Biedne te okoliczne koty...
    >
    > JoteR

    Skoro tak nazywasz zaistniałe fakty..

  • 45. Data: 2012-06-23 13:35:48
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-21 20:07, Waldek Godel pisze:

    > Nie moglibyście się przenieść z tym wyznawaniem sobie uczuć na priva? To
    > już taki Brokeback Mountain się robi powoli.

    Do Ciebie na priv? Oj nie zachęcałbym, bo niektórzy naprawdę się skuszą.

  • 46. Data: 2012-06-24 20:42:16
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Czyli, - nie wierzysz mi i zarzucasz kłamstwo? Nadmienię tylko że to
    > konto to ja próbowałem założyć jeszcze w Idei.

    Zarzucam Ci skrajny debilizm.

    Piotr

  • 47. Data: 2012-06-25 10:49:49
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-24 20:42, Uncle Pete pisze:

    > Zarzucam Ci skrajny debilizm.
    >
    > Piotr

    Coś takiego, przecież nawet mnie nie znasz.. Takie zarzuty stawia człek
    mądry? Chamstwo i próba obrażenia zamiast odpowiedzi na proste pytanie?..