  • 21. Data: 2012-06-20 13:06:20
    Temat: Re: Pusty sygnał
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-18 23:07, okazjonalny kibic pisze:

    > Zakładaj darmowe konto na orange.pl i potem zarządzanie usługami i tam
    > się grzebie samemu.
    > Zamiana telefonu jako plan B, gdyby powyższe nie zadziałało.

    Nie da się założyć konta do telefonu na kartę. Ale chyba już po
    problemie, od dwu dni spokój z pustymi połączeniami.

  • 22. Data: 2012-06-20 13:15:50
    Od: "okazjonalny kibic" <r...@k...je>

    Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > Nie da się założyć konta do telefonu na kartę. Ale chyba już po
    > problemie, od dwu dni spokój z pustymi połączeniami.

    Dziwne, bo ja jakos mam. Widać masz nietypowe problemy, podobnie jak
    połączenie z "pustym sygnałem" czy jak to tam nazywasz.

  • 23. Data: 2012-06-20 13:48:43
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-20 13:15, okazjonalny kibic pisze:

    > Dziwne, bo ja jakos mam. Widać masz nietypowe problemy, podobnie jak
    > połączenie z "pustym sygnałem" czy jak to tam nazywasz.

    Zgadza się, już parę lat temu chciałem założyć kartowe konto na
    Orange.pl ale się nie dało. Gdyby problemy były typowe wtedy nie
    prosiłbym o radę na na grupie.

  • 24. Data: 2012-06-20 18:58:31
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał:

    > Zgadza się, już parę lat temu chciałem założyć kartowe konto na Orange.pl
    > ale się nie dało.

    Odnoszę dziwne wrażenie, że rozmawiamy z rodziną Animki
    "nie da się, nie umiem, niemożliwe"

  • 25. Data: 2012-06-20 20:33:45
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-20 18:58, Tomek pisze:

    > Odnoszę dziwne wrażenie, że rozmawiamy z rodziną Animki
    > "nie da się, nie umiem, niemożliwe"

    Chcesz porozmawiać o moim koligacjach z rodziną Animki? To chyba trochę
    nie na temat. Powiedz lepiej jak zablokować te puste połączenia z
    niewidocznego numeru.

  • 26. Data: 2012-06-20 20:58:33
    Od: "okazjonalny kibic" <r...@k...je>

    > Chcesz porozmawiać o moim koligacjach z rodziną Animki? To chyba trochę
    > nie na temat. Powiedz lepiej jak zablokować te puste połączenia z
    > niewidocznego numeru.

    Już zostało powiedziane. Zakłada się bez problemu konto na stronie orange,
    nieważne czy na kartę/abonament. Tam blokuje w ustawieniach.
    Jeśli nie działa, to przykro mi, ja wyczerpałem swoją pomoc, musisz
    skonsultować się z lekarzem.

  • 27. Data: 2012-06-20 21:00:01
    Od: "okazjonalny kibic" <r...@k...je>

> [...]
    >>

    > Chcesz porozmawiać o moim koligacjach z rodziną Animki? To chyba trochę
    > nie na temat. Powiedz lepiej jak zablokować te puste połączenia z

    http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4000762342,ti
    tle,Blokada-Polaczen-Anonimowych,article.html
    *110*71#
    jeżeli i to nie zadziała, to musisz się udać do dobrego specjalisty

  • 28. Data: 2012-06-20 21:18:21
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-20 20:58, okazjonalny kibic pisze:

    > Jeśli nie działa, to przykro mi, ja wyczerpałem swoją pomoc, musisz
    > skonsultować się z lekarzem.

    Można znać powód tego agresywnego tonu? Masz jakieś problemy z emocjami?

  • 29. Data: 2012-06-20 21:21:05
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-20 21:00, okazjonalny kibic pisze:
    > Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4000762342,ti
    tle,Blokada-Polaczen-Anonimowych,article.html

    > *110*71#

    Dzięki za info.
    głupawe odzywki pozostawiam bez komentarza.

  • 30. Data: 2012-06-20 22:03:56
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał :

    > głupawe odzywki pozostawiam bez komentarza.

    A jak nazwać zachowanie kogoś, kto wmawia, że nie da się zrobić tak prostej
    rzeczy jak znalezienie na stronie Orange sposobu na blokadę połączeń
    anonimowych, a najlepsze, wmawia, że nie da się na kartę założyć konta na
    stronie.