  • 1. Data: 2012-06-13 16:50:04
    Temat: Pusty sygnał
    Od: jadryś <r...@y...com>

    Od kilku mój telefon odbiera puste połączenia. Nikt się nie odzywa, a
    połączenie jest zrywane zaraz po podniesieniu słuchawki. Jest tych
    połączeń kilkanaście dziennie. A co najbardziej dziwne - nie ma żadnego
    numeru dzwoniącego. Gdy próbuję zablokować "Nieznane połączenie" to
    komunikat mówi że brak numeru.. Można by przypuszczać że to jakaś awaria
    telefonu, ale dzieje się to tylko w dzień od około 9tej do 20tej? Wie
    ktoś o co tu może chodzić? Sieć w której jestem to Orange.

  • 2. Data: 2012-06-13 17:14:12
    Temat: Re: Pusty sygnał
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Dnia Wed, 13 Jun 2012 16:50:04 +0200, jadryś napisał(a):

> [...]
    > telefonu, ale dzieje się to tylko w dzień od około 9tej do 20tej? Wie
    > ktoś o co tu może chodzić? Sieć w której jestem to Orange.

    Automat dzwoni i sprawdza które numery są aktywne, w ten sposób aktualizuje
    bazę swoich danych w celach spamerskich, jak sądzę. Dlaczego wielokrotnie
    do ciebie? Może coś im się pochrzaniło ze skryptem, przpełniony dysk albo
    inna dolegliwość.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Müller, wglądając przez okno, ujrzał podążającego gdzieś Stirlitza.
    - Dokąd on idzie? - pomyślał Müller.
    - Nie twój zasrany interes! - pomyślał Stirlitz.

  • 3. Data: 2012-06-13 22:45:53
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/06/13 16:50, jadryś pisze:

> [...]
    > telefonu, ale dzieje się to tylko w dzień od około 9tej do 20tej? Wie
    > ktoś o co tu może chodzić? Sieć w której jestem to Orange.

    ktos spieprzyl podsluch w twoim telefonie....
    nie powinienes widziec tych polączen ...

  • 4. Data: 2012-06-14 11:04:35
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-13 22:45, KiloSierra pisze:

    > ktos spieprzyl podsluch w twoim telefonie....
    > nie powinienes widziec tych polączen ...

    Jak na razie dzisiaj spokój z tym pustymi połączeniami. Wieczoram
    wyłączyłem telefon, i jak na razie wszystko w porządku. Może ten restart
    pomógł.

  • 5. Data: 2012-06-14 11:05:13
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-13 17:14, ...:::WISKOLER:::... pisze:

> [...]
    > do ciebie? Może coś im się pochrzaniło ze skryptem, przpełniony dysk albo

    Czyli rozwiązania takiego problemu trzeba szukać w BOKu?

  • 6. Data: 2012-06-14 11:20:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > Jak na razie dzisiaj spokój z tym pustymi połączeniami. Wieczoram
    > wyłączyłem telefon, i jak na razie wszystko w porządku. Może ten restart
    > pomógł.

    Raczej Twoj pierwszy post. Podsluchujacy kapneli sie, ze cos nie tak i
    naprawili, zdalnie.

  • 7. Data: 2012-06-14 12:22:07
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-13, o godz. 16:50:04
    jadryś <r...@y...com> napisał(a):

> [...]
    > że to jakaś awaria telefonu, ale dzieje się to tylko w dzień od około
    > 9tej do 20tej? Wie ktoś o co tu może chodzić? Sieć w której jestem to

    Jakiś bank/BOK/inen call center się dobija? Np. Cyfra+ dzwoni z
    zastrzeżonego a operator potrafi odezwać się kilka sekund po
    połączeniu. Wystarcza żeby uznać że to głuchy telefon i zrzucić.

    Zdrówko

  • 8. Data: 2012-06-14 12:48:23
    Od: jadryś <r...@y...com>

> [...]
    > zastrzeżonego a operator potrafi odezwać się kilka sekund po
    > połączeniu. Wystarcza żeby uznać że to głuchy telefon i zrzucić.

    Gdy numer jest zastrzeżony to telefon informuje o tym, a w moim wypadku
    informował o braku numeru.

  • 9. Data: 2012-06-14 12:48:35
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-14 11:20, Ghost pisze:

    > Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > Raczej Twoj pierwszy post. Podsluchujacy kapneli sie, ze cos nie tak i
    > naprawili, zdalnie.

    Przebiegłe bestie w tym Orange.

  • 10. Data: 2012-06-14 12:56:57
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał
    > Gdy numer jest zastrzeżony to telefon informuje o tym, a w moim wypadku
    > informował o braku numeru.

    Nie tyle o braku numeru, co celowo spieprzonej jego prezentacji. Było już o
    tym - to pozwala na ominięcie blokad zakładanych na poziomie operatora.
    Czyli podsłuch :P

    --
    Maciek.