  • 1. Data: 2009-09-05 12:10:16
    Temat: Pupilek Jobsa zdetronizowany?!
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Niedawno odtrąbiono tu zwycięstwo gejfona w Japonii, a tu niespodzianka:

    "W Japonii po raz pierwszy od ponad czterech lat iPod został strącony z
    pierwszego miejsca listy najlepiej sprzedających się przenośnych
    odtwarzaczy multimedialnych. Na pozycji lidera zastąpił go Walkman firmy
    Sony. "

    więcej na
    http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,82011,700
    0820,Japonczycy_wola_Walkmany.html

    1 jaskółka nie czyni wiosny, ale .... Kto wie...

    Tg

  • 2. Data: 2009-09-05 12:35:30
    Temat: Re: Pupilek Jobsa zdetronizowany?!
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    TGor ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,82011,700
    0820,Japonczycy_wola_Walkmany.html

    > 1 jaskółka nie czyni wiosny, ale .... Kto wie...

    iStrybyszewski zaraz znajdzie statystyki że na całym świecie ma już
    80%.Tylko w Europie jakoś się nie sprzedaje.Jakoś w Europie ten wynalazek
    nie ma nabywców.

    --
    ALEX Przekliniak, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego
    wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 3. Data: 2009-09-05 14:08:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "TGor" <g...@w...peel> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,82011,700
    0820,Japonczycy_wola_Walkmany.html

    > 1 jaskółka nie czyni wiosny, ale .... Kto wie...

    Jan Strybyszewski poinformuje, że statystyki uwzględniają tylko sierpień,
    gdyby liczyli iPhone i SE z serii W to apple "zmiażdżył" ilość sprzedawanych
    przenośnych odtwarzaczy i niedługo będzie kolejny odgrzewany kotlet - nowy
    iPod.

  • 4. Data: 2009-09-05 16:07:36
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    TGor pisze:
> [...]
    > pierwszego miejsca listy najlepiej sprzedających się przenośnych
    > odtwarzaczy multimedialnych. Na pozycji lidera zastąpił go Walkman firmy

    Straszne .... flagowy model HTC Touch HD2 bedzie mial Androida....
    Zune ma 1,2% rynku w Japoni buahahha

    Pozatym spokojnie ... we wrzesniu wszystko wroci na swoje miejsce ipod
    touch 3G pozamiata

  • 5. Data: 2009-09-05 16:08:34
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > iStrybyszewski zaraz znajdzie statystyki że na całym świecie ma już
    > 80%.Tylko w Europie jakoś się nie sprzedaje.Jakoś w Europie ten
    > wynalazek nie ma nabywców.

    Nie kompromituj sie ... ipod jest najlepiej sprzedajacy sie odtwarzczem
    w Europie. A wlasnie jak tam Zune ... podobno 500tys sprzedali ...

  • 6. Data: 2009-09-05 16:09:27
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    qwerty pisze:

> [...]
    > sierpień, gdyby liczyli iPhone i SE z serii W to apple "zmiażdżył" ilość
    > sprzedawanych przenośnych odtwarzaczy i niedługo będzie kolejny

    Powiedzial to fanatyk firmy HTC i Microsoft ktora wypuszcza PDA z
    240x320 ... i qualcommem po raz 16 z kolei. Ty smiesz pisac o kotletach?

  • 7. Data: 2009-09-05 17:49:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    > Powiedzial to fanatyk firmy HTC i Microsoft ktora wypuszcza PDA z 240x320
    > ... i qualcommem po raz 16 z kolei. Ty smiesz pisac o kotletach?

    Wskaż mi miejsce, gdzie zachwalałem HTC.

  • 8. Data: 2009-09-05 18:03:52
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Nie kompromituj sie ... ipod jest najlepiej sprzedajacy sie
    > odtwarzczem w Europie. A wlasnie jak tam Zune ... podobno 500tys
    > sprzedali ...

    To Ty się nie kompromituj. Gówniane amerykańskie wynalazki jakoś nie chcą
    się przyjąć w Europie. Bo w Europie najlepiej sprzedają się Symbiany.

  • 9. Data: 2009-09-05 19:00:15
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:

    > To Ty się nie kompromituj. Gówniane amerykańskie wynalazki jakoś nie
    > chcą się przyjąć w Europie. Bo w Europie najlepiej sprzedają się Symbiany.

    Jeszcze sila rozpedu ale gnija. Inna rzecz ze Nokia w odroznieniu od MS
    nawet reaguje zrobili dotykowy ekran 3 lata po Apple nono.

    Strasznie smieszny jestes piszac z gownianego amerykanskiego systemu na
    komputerze od amerykanskiego kontruktora i zostawiasz posty za pomoca
    serwera usenet wymyslonego w amerykanskiej uczelni na dodatek za pomoca
    amerykanskiej sieci

  • 10. Data: 2009-09-05 19:37:18
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Pozatym spokojnie ... we wrzesniu wszystko wroci na swoje miejsce ipod
    ^^^^^^^
    > touch 3G pozamiata

    Lub sam zostanie zamieciony.

    --