  • Data: 2009-09-09 07:50:28
    Temat: Re: Pupilek Jobsa zdetronizowany?!
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor pisze:

    > czyli jestem uzależnony od systemu googla, bo rozumiem że ten PNS to nei
    > zestaw demonów pracujących w tle i sprawdzajacych różne sprawy?

    PNS to system po stronie Apple ktory moze wykorzystywac dowolna
    aplikacja jest do tego dev-kitcie API. Dziala to tak ze jakis tam serwer
    w internecie wysyla info do PNS zeby przekazac uzytkownikowi iz cos do
    niego jest.... od strony programisty odpada kupa roboty wszystko jest
    zintegrowane i jednolite, najwazniejsze ze zadna z aplikacji nie musi
    byc otwarta w tle, no ale .... odbywa sie przez serwery apple

    > to co wyżej działa równoczesnie?

    Jak nie potrzeba uzywac jednoczesnie to po czorta ma byc w tle ?

    > acha iphone już ma funkcję kopiowania tekstów z jednej do drugiej
    > aplikacji?

    Zgadnij ?