-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: marjan <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Punto mk1 głośny wiatrak chłodnicy.
Date: Sat, 15 Jan 2011 12:48:42 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 26
Message-ID: <igs1is$pom$2@inews.gazeta.pl>
References: <igs10q$pom$1@inews.gazeta.pl> <igs1ab$d6f$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-78-153-243.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1295092124 26390 89.78.153.243 (15 Jan 2011 11:48:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Jan 2011 11:48:44 +0000 (UTC)
X-User: marjanwrc
In-Reply-To: <igs1ab$d6f$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2342815
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-01-15 12:44, marek pisze:
>> Od czego w ogóle zacząć naprawdę tej usterki? Nie ukrywam, że wolałbym
>> to zrobić sam niż jechać do mechanika, ale nie wiem jak się za to
>> zabrać. Kiedyś, podczas jego pracy otworzyłem maskę żeby sprawdzić,
>> czy się kręci - nie zauważyłem żadnych nieprawidłowości.
>>
>> Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi (a także podbijanie tematu przez
>> "to", który z pewnością zauważy, że prawdopodobnie problemem jest
>> fakt, iż wiatrak chodzi a powinien się kręcić, czy coś w ten deseń ;) ).
>
>
> szukaj nowy wiatrak. ten jest juz zejsciowy.
Hmm.. o tyle dziwne, że nieco ponad rok temu wymieniałem chłodnicę CHYBA
wraz z wiatrakiem, ale pewności nie mam.. ;/
Ktoś się orientuje, czy standardowo "chłodnica do Punto" jest z
wiatrakiem, czy bez?
Nie pytajcie czemu nie wiem co miałem wtedy wymieniane, robiłem to u
zaufanego mechanika i priorytetem był czas, bo auto było mi potrzebne a
chłodnica przeciekała, nvm.
--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz
(e-mail bez cyferek)
Następne wpisy z tego wątku
- 15.01.11 12:54 Michał Gut
- 15.01.11 13:25 Tmek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=