  • Data: 2012-04-27 14:10:48
    Temat: Re: Punkty za komórkę...
    Od: gregor <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-26 18:14, anacron pisze:
    > Kiedy wprowadzano zakaz rozmowy przez telefon komórkowy zastanawiałem
    > się, czy może nie jest to przypadkiem dobra droga. Teraz, kiedy za to są
    > punkty, w sytuacji gdy - chyba amerykanie - kilkuletnimi badaniami
    > udowodnili, że nie ma kompletnie znaczenia, czy rozmawiasz przez telefon
    > bezpośrednio, czy tez przez zestaw, czy może z pasażerem obok, czy nawet
    > - uwaga - uważnie słuchasz tylko wiadomości w radiu, twoja uwaga
    > rozpraszana jest w identycznym stopniu. Pytam się więc co za chwilę?
    > Dostane punktu za jedzenie hot-dog'a ze stacji w czasie jazdy? Może
> [...]

    Bzdury piszesz

    Raz odebrałem telefon w czasie jazdy, że nie mogę rozmawiać bo jadę
    samochodem i odłożyłem telefon i nagle przed maskę wyskoczyła mi sarna,
    gdyby nie to bym co najmniej skasował sobie auto i upolował sarnę ...

    Trzymanie telefonu w czasie jazdy jest niebezpieczne i powinno się karać
    jak najbardziej 5 punktami

    gregor