  • Data: 2012-04-27 13:58:46
    Temat: Re: Punkty za komórkę...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Albo badania do d..py albo któryś z was fantazjuje.

    Mamy na pokładzie bajkopisarza i nie ja nim jestem :)
    Faktem jest, że Amerykanie "chcą" w ogóle zakazać korzystania
    z jakichkolwiek urządzeń elektronicznych (nawet GPS), ponieważ
    wzrost debilnych zachowań skutkujących wypadkami wzrósł
    im ostatnimi czasy. No, ale tutaj znowu użycie określenia
    "Amerykanie" jest sporym nadużyciem, ponieważ poszczególne
    stany mają rożne przepisy, różne problemy i różne priorytety.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.