  • 51. Data: 2010-09-21 21:00:30
    Temat: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    news:qwgect4zsvtx.dlg@lepper.institute.com...

    > ja widzę - obydwa są ciasne jak ubranko od komunii.

    Wiesz, może nie każdy ma wyhodowany obwisły brzuch...

    Jurand.

  • 52. Data: 2010-09-21 21:00:56
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2010-09-21 08:44, kurdybanek pisze:
    > U?ytkownik "em.er"<e...@N...gazeta.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Nie wiem sk?d taki wyb?r. Ale przejed? si? nowym Golfem, nie bedziesz chcia?
    > innego auta w tej klasie. R?nica kosmiczna.

    ty patrz a ja mam całkiem odwrotnie. Na stałe jeżdżę
    golfem V jak się popsuł dostałem na 3 tygodnie p308 i jeśli tylko w
    firmie miałbym wybór to od razu biorę puga. Auto cichsze w środku, mniej
    toporne (choć to kwestia gustu), fotele w golfie to ławka w parku w
    pugu takie w sam raz, fajna duuuuża przednia szyba etc etc.
    pozdrawiam
    marcin

  • 53. Data: 2010-09-21 21:39:44
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-09-21 00:01, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "em.er" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Rewelka nie rewelka, ale solidna do bólu.
    > Do tej pory nic równie solidnego mi się nie trafiło, a trochę tego było,
    > z Audi, BWM czy VW włącznie.

    I wszystkie nowe ? :-) Bo chyba nie chciałeś napisać, że porównujesz
    nową KIA z "iluś" letnimi innymi ? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 54. Data: 2010-09-21 21:44:46
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > [...]
    > Absolutne 0 awarii przez 3 lata i wystarczy.
    > To się praktycznie nie zdarza.
    > [...]

    No bez przesady. Kupiłem w mniej więcej tym samym
    czasie co Ty Peugeota Partnera 1.6 HDI - i również,
    żadnej awarii (3 lata, 65kkm).

    Więc jak widać, zdarza się...
    ... zresztą - czego się spodziewać, po w miarę nowym aucie ?
    Że tłok się urwie ? ... ;) Ma jeździć i tyle.

  • 55. Data: 2010-09-21 21:56:13
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > To się rozpisałem, pewnie nikomu nie pomogę, bo mam bardzo niejasne
    > kryteria
    > wyboru auta :) Wezmę to, które mi się bardziej spodoba po prostu. Myślę że
    > 5
    > lat renówka z dieslem da radę, a opla nie zje ruda jak starego kadetta :)

    A hyumobil i30 nie łapie się w ten przedział cenowy?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 56. Data: 2010-09-21 22:35:05
    Od: "em.er" <e...@g...pl>

    kml <A...@g...lp> napisał(a):

    > A hyumobil i30 nie łapie się w ten przedział cenowy?

    farbowany lis :) kia z innym znaczkiem

    kiedyś kolega miał komputer hyundaia, ale żeby tym jeździć :)

    inny znajomy czekał na ix35, ze 3 miesiące, aż mu powiedzieli że nie wiedzą
    kiedy go dostanie - nawet w fabryce nie wiedzieli kiedy go złożą

  • 57. Data: 2010-09-21 22:38:13
    Od: monse1 <m...@o...pl>

    Witam
    Ja w czerwcu wziąłem megane kombi 1,5 dci 85KM i jestem bardzo
    zadowolony (14 tys km za mną) pali od 4,8 do 5,5 ( mam ciężką nogę)
    Wiem wiem najlepszy to 2.0 TDI 140 km, ale ja nie mam żadnych zastrzeżeń
    i tak w większości śmigam sam, a jak pojechałem na wczasy to z żoną
    dzieckiem i pełnym autem bagaży nie miałem najmniejszy problemów z
    wyprzedzaniem elastycznością itp.. A poza tym Megane jest 5 osobowe a
    golf????

  • 58. Data: 2010-09-21 22:39:48
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-21 09:45, AL pisze:
    > no i jak ktos zaznaczyl wczesniej
    > - 'nie chce jezdzic radiowozem' :-P

    ...a wiesz, że to ma zalety?
    Ludzie normalnie czasem sami z siebie zwalniają i miejsca ustępują ;P

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 59. Data: 2010-09-21 23:35:52
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:

    > Laguna II, potem Megane II.
    > Jak dla mnie wystarczy.

    > Odradzaj, jeśli był nowy, a producent nie chciał go naprawiać.

    nie jestem cwokiem jak ty

    > Ano właśnie.
    > Pluć łatwiej, gdyby nie trzeba się wysilić na jakiekolwiek uzasadnienie.

    nie - to Ty mowisz, ze jest super a ja chce bys podal w czym jest lepsze
    od innej marki - W NICZYM mosci panie (no chyba, ze z pseudo 7-mio
    letnia gwarancja)

    > Absolutne 0 awarii przez 3 lata i wystarczy.
    > To się praktycznie nie zdarza.

    o kurde - trzeci z rzedu francus jest zepsuty - nie chce sie psuc

    Czy wg ciebie mam dac na masze w tym celu?

    Aaaa - przypomnialem sobie
    - cos wspominales, ze wymieniales w zawieszeniu, bo Ci gwarant nie
    chcial uwzglednic tego w super-duper 7-mio letnitniej gwarancji

    Ale wg ciebie to dalej 0 (zero) awarii

    > Twierdzisz.
    > Nie widziałem żebyś odwołał swoje słowa o złej jakości wykonania.

    nie odwolam :-P

    > Masz rację - kłamcy podnoszą mi ciśnienie.
    > Niezależnie na jaki temat kłamią.

    o!!!!

    > Czyli kłamałeś świadomie?
    > W Twoim środowisku takie zachowanie to powód do dumy?
    > No to współczuję.

    > Żeś głupi.

    hahahaha - boli cie ta kia nie?

    > Powyżej wykazałeś tylko to, że jesteś durnym kłamcą.

    wykazalem, ze nie potrafisz w zaden sposob udowodnic swoich tez

    > Zły wniosek.
    > Pierwsze co zrobię to pójdę właśnie do salonu tej marki.

    trzymamy cie tu wszyscy za slowo :-D

> [...]
    > Widziałeś żebym jechał po Fiacie lub Alfie, które też mi się psuły?
    > Nie widziałeś.
    > A wręcz przeciwnie - mimo to polecam te auta.
    > Bo Fiat potrafił się zachować, naprawiał zamiast się migać i nie
    > stosował złodziejskich cen części i serwisu.
    > Ja nie wymagam od auta absolutnej bezawaryjności, wymagam aby to nie
    > mnie kosztowały dodatkowo krocie czyjeś błędy w produkcji czy
    > projektowaniu auta.
    > Oczywiście bezawaryjność to miła cecha, którą jestem zaskoczony w
    > obecnym egzemplarzu, więc nie widzę powodów dla których miałbym go nie

    jest cala masa aut, ktore rownie sa bezwaryjne jak ta kia - a wlascicele
    nie stawiaja ich na oltarzu rodzinnym za to, za sa pozadnymi autami.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 60. Data: 2010-09-21 23:56:27
    Od: AL <a...@s...tam>

    Pan Piskorz pisze:

    > Tak jest, proste auto dla prostych ludzi.
    > Auto o urodzie pudła na buty.
    > P.

    ale zobacz co mozna z niego zrobic:
    http://www.youtube.com/watch?v=OTfiAmuOp5c&feature=p