  • 41. Data: 2010-09-21 18:28:56
    Temat: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Fan Joli Rutowicz powie to samo o każdej innej kobiecie. Jakaś taka mdła
    > bez wyrazu, zwyczajna, itp:)

    A fan VW uzna ją za wartą uwagi, bo istnieje grupa ludzi, która uzna ją za
    niezawodną mimo posiadanych niedociągnięć.
    ;-)

    Jestem przekonany. Byłem zwyczajnie pustym człowiekiem szlajając się po
    ulicach i salonach i oglądając się za pełną ofertą.
    P.

  • 42. Data: 2010-09-21 18:43:01
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    > To żarcik?

    Nie. Do innych wypowiedzi w wątku nie będę się ustosunkowywał, bo to są
    jakieś objawy kompleksów czy frustracji.
    Nie jestem posiadaczem Golfa. Co do wrażeń z jazdy (TS), DSG), to auto
    przypomina mi prędzej Lexusa IS 250, niż jakikolwiek inny kompakt. Ale ja
    chciałem tylko doradzić...

  • 43. Data: 2010-09-21 19:14:25
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > przypomina mi prędzej Lexusa IS 250, niż jakikolwiek inny kompakt

    Cena takiej wersji tez przypomina raczej lexusa IS250 niż jakikolwiek inny
    kompakt.

    Była mowa o 50 tys.netto. VW auta za te pieniądze to oferuje gdzieś na
    zapleczu. Chyba, że to stojące w kącie jakieś polo.

    P.

  • 44. Data: 2010-09-21 19:33:13
    Od: "em.er" <e...@g...pl>

    Pan Piskorz <p...@b...pl> napisał(a):

    > Była mowa o 50 tys.netto. VW auta za te pieniądze to oferuje gdzieś na
    > zapleczu. Chyba, że to stojące w kącie jakieś polo.

    ucinając temat ludowozu - golfa z kratką nie jest dostępny, nie wiem czy już czy
    w ogóle, nie wnikałem, gość zaproponował tiguana, strasznie drogie coś bez
    proporcji

  • 45. Data: 2010-09-21 19:41:40
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > gość zaproponował tiguana, strasznie drogie coś bez
    > proporcji

    IMHO nowa kia sportage oraz hyundai ix35 wyglądają lepiej i są
    nowocześniejszymi autami, przy tym wyraźnie tańszymi.
    A jeśli podejdziesz do sprawy w drugą stronę - jakiego hyundaia czy kię
    można kupić za cenę tiguana to będzie to klasyczny nokaut ;-)

    A wspomniany lexus za 129 tys. oferuje już niezłe auto z silnikiem diesla.

    zdrówko
    P.

  • 46. Data: 2010-09-21 20:27:33
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    "kurdybanek" <k...@n...plt> napisał(a):

    >Nie jestem posiadaczem Golfa. Co do wrażeń z jazdy (TS), DSG), to auto
    >przypomina mi prędzej Lexusa IS 250, niż jakikolwiek inny kompakt. Ale ja
    >chciałem tylko doradzić...

    ROTFL. Golf i Lexus IS w jednej linii.
    Jezdzilem dwoma i nie widze ani jednej rzeczy wspolnej.

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

  • 47. Data: 2010-09-21 20:36:40
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Wasil" <a...@n...www> napisał w wiadomości

    > ROTFL. Golf i Lexus IS w jednej linii.
    > Jezdzilem dwoma i nie widze ani jednej rzeczy wspolnej.]

    Kierownica po lewej.

    Jurand.

  • 48. Data: 2010-09-21 20:40:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 20:27:33 +0200, Piotr Wasil napisał(a):

    > ROTFL. Golf i Lexus IS w jednej linii.
    > Jezdzilem dwoma i nie widze ani jednej rzeczy wspolnej.

    ja widzę - obydwa są ciasne jak ubranko od komunii.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 49. Data: 2010-09-21 20:44:51
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <k...@b...pl>

    W dniu 10-09-21 15:48, Pan Piskorz pisze:

    > Tak jest, proste auto dla prostych ludzi.
    > Auto o urodzie pudła na buty.
    > P.

    Ej, uważaj jak cytujesz. Bo mnie jeszcze ktoś posądzi o jakieś
    zamiłowanie do tej marki. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław; GG:291246; skype:kenickie_pl

  • 50. Data: 2010-09-21 20:57:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Wasil" <a...@n...www> napisał w wiadomości

    > ROTFL. Golf i Lexus IS w jednej linii.
    > Jezdzilem dwoma i nie widze ani jednej rzeczy wspolnej.

    Jest.
    Cena.
    Przynajmniej takiej wersji jak on proponuje.