    From: "em.er" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Date: Tue, 21 Sep 2010 16:01:13 +0000 (UTC)

    No to widziałem, sam sobie odpowiem.
    Renówka jest fajna, miękkie plastiki, taka ogólnie przytulna. Nie mieli kombi
    na stanie, i wiem że za niewiele więcej mogę mieć silnik 105 koni bez FAP. Nie
    polecam sprzedawców renówek w Szczecinie, ogólnie kiepskie podejście do
    klienta, jakbym to brał pod uwagę to te auto odpada. Koleś w trampkach nie
    jest traktowany poważnie.
    Peugeot podejście lepsze, może dlatego że poznali mnie bo brałem już od nich
    auto. 308 wygląda jak 307 po bardzo mocnym lifcie. Plastiki na drzwiach
    twardsze, takie te auto dziwne, o ile przód może jeszcze być, choć z daleka
    prawie jak 207, to tył jakiś taki na siłę - chyba odpada.
    Przejeżdżałem koło Opla, to pojechałem Astrę zobaczyć, w tej samej cenie mam
    115 benzynę, z ESP, 6 poduszkami. Ale znowu plastiki takie jakieś twarde,
    jakby było kombi to już bym się na nie zapisał - będzie po nowym roku, więc
    dla mnie odpada.
    Skąd moja obsesja miękkiego plastiku?:) Do tej pory każde auto miałem dla
    twardziela, aż w uszach huczy od trzaskania drzwiami, by się chciało odrobiny
    luksusu :) Jutro jadę się przejechać, dziś nie miałem czasu.

    To się rozpisałem, pewnie nikomu nie pomogę, bo mam bardzo niejasne kryteria
    wyboru auta :) Wezmę to, które mi się bardziej spodoba po prostu. Myślę że 5
    lat renówka z dieslem da radę, a opla nie zje ruda jak starego kadetta :)