  • Data: 2010-09-21 02:58:37
    Temat: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to wrote:

    > begin em.er

    > Kup sobie jakieś męskie auto, powiedzmy STI.

    STI to męskie auto? Raczej dla mientkich fajansiarzy-szczeniaków, co
    to sobie lubią poryczeć na ulicy.
    90% właścicieli tych samochodów nie ma umiejętności żeby
    wykorzystać choćby ułamek możliwości tego samochodu.
    Tacy szpanerzy, co to sobie rykną na światłach i zostawią z tyłu
    "kapeluszy" w thaliach.
    Co widzę taką imprezę, to warcy rycy cescy.

    A jak człowiek umie jeździć, to nie gania po ulicach. Ja tam
    jeździć rajdowo nie umiem, ale jak pobujałem się 2-3h po bemowie,
    to do domu wracałem 40-50 km/h. Nie chciało mi się szybciej.
    Zresztą - wszyscy tak jechali, niczym stado emerytów ;-)

    Ot, utarło się - niebieskie auto, złote felgi i bulgocze -
    superfura. Szpan.
    W dodatku brzydkie i nieforemne.

    Postaw obok siebie np. GTR-a i STI. Owszem GTR kosztuje trochę
    więcej, ale to nie aż taka przepaść.
    I przynajmniej wygląda jak trzeba - jakby miał zjeść to STI na
    śniadanie.

    --
    Pozdro
    Massai