  • 81. Data: 2019-11-02 08:18:41
    Temat: Re: Pudło
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jak już jesteś Szrek bystry niczym woda w kiblu to napisz co by dziadka
    zabezpieczylo. Czy przepis ze mial pierwszenstwo bo stal przy przejsciu albo że miał
    pierwszeństwo bo już był na przejsciu by go zabezpieczylo?

    Tylko dotkliwe i nieuchronne kary. Jebać debili ile tylko wlezie,
    zwłaszcza tych, którzy trąbią na pieszych zamiast udzielać im należnego
    im pierwszeństwa, a za tłumaczenie się, że "nie możne wyhamować, bo masa
    auta", natychmiast rekwirować i złomować auto. Na wszelki wypadek
    odebrać staruchowi prawo jazdy i wysłać na badania lekarskie. Oddać P.J.
    jak przejdzie badania psychotechniczne.

    Poza tym gówniarze w starych BMW powinni płacić pięciokrotnie wyższe
    opłaty, bo zazwyczaj kupują stare, wyeksploatowane strucle nie nadające
    się do jeżdżenia tylko po to, żeby szaleć.

    > W Warszawie zawiedli ludzie a nie przepisy i to nie podlega dyskusji.

    Zawsze zawodzą debile, którzy mają w dupie przepisy i interpretują je po
    swojemu. Zazwyczaj są to staruchy, którym się popierdoliło w głowie oraz
    gówniarze, którzy jeszcze mają w główkach niepoukładane.

  • 82. Data: 2019-11-02 08:24:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2019 o 08:18, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > auta", natychmiast rekwirować i złomować auto. Na wszelki wypadek
    > odebrać staruchowi prawo jazdy i wysłać na badania lekarskie. Oddać P.J.

    Przecież oni tylko w necie tak pieprzą. Nikt normalny (ani nawet
    nienormalny ale z papugą) nie będzie pierdolił przed sądem, że z
    pierwszeństwa pieszego wynika tak jakby pierwszeństwo kierowcy i na
    pieszych na przejściach należy trąbić, bo art 49 zabrani mu
    zatrzymyweania się przed przejściem.

    Po półtorej dekady na usenecie odpaliłem kaefa i tobie też polecam -
    idiotów nie przegadasz.

    --
    Shrek

  • 83. Data: 2019-11-02 15:42:49
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Mateusz Viste w

    > Nie zrozumiałeś na co odpowiadasz. Ew. pomylił ci się adresat.

    Nie pomylił i jasno syn kretyna napisał

    > Shrek ma problem z kierowaniem,

    Ma.

    > tylko Jarek.

    Nie ma

    --
    'Tom N'

  • 84. Data: 2019-11-03 17:03:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 01 Nov 2019 21:00:06 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    zez-busa-na-pasach-sprawca-uciekl-aa-2zT3-295y-r8NU.
    html

    > Tylko ze tutaj gosc był na prochach wiec trudno mowic o kulturze jazdy
    > czy czyms podobnym...

    Przydalby sie jednak film, bo kierowca nawet na prochach mogl jechac
    "normalnie".

    A dziewczynka ... jedna przejechal, a reszte nie ?
    Czy ta jedna wtargnela ...

    J.

  • 85. Data: 2019-11-03 17:06:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Oct 2019 09:29:35 +0100, Uzytkownik napisał(a):

    > Może "pomroczność jasna"? :)

    Kto wie - bo szpital psychiatryczny :-)

    A co to - tylko Walesie wolno ? :-)
    Mysle, ze jego jednak nie stac na taka chorobe :-)

    J.

  • 86. Data: 2019-11-03 17:16:52
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    >>> www.se.pl/wroclaw/11-letnia-dziewczynka-potracona-pr
    zez-busa-na-pasach-sprawca-uciekl-aa-2zT3-295y-r8NU.
    html
    > Przydalby sie jednak film,

    No to nawet Roman cię już IDIOTO nie będzie potrafił wytłumaczyć.
    Na grupie tyle linków, w internecie jeszcze więcej, a ty sie o film
    dopytujesz...

    --
    'Tom N'

  • 87. Data: 2019-11-03 18:47:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Nov 2019 17:16:52 +0100, 'TomN' napisał(a):
> [...]
    >
    > No to nawet Roman cię już IDIOTO nie będzie potrafił wytłumaczyć.
    > Na grupie tyle linków, w internecie jeszcze więcej, a ty sie o film

    Zamiast sie wywnetrzac, to bys podal ten link.

    J.

  • 88. Data: 2019-11-03 19:28:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, November 3, 2019, 6:47:20 PM, you wrote:

    zez-busa-na-pasach-sprawca-uciekl-aa-2zT3-295y-r8NU.
    html
    > Zamiast sie wywnetrzac, to bys podal ten link.

    Jarek, opamiętaj się - nie wkurwiaj ludzi bez sensu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 89. Data: 2019-11-03 20:41:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Oct 2019 04:00:23 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Obchodzi mnie bo wybitna przedstawicielka tej samej partii rządzi w
    > Lodzi. Teraz domaga się od rzadu pieniędzy na remonty kamienic. Ale
    > jak miało być głosowanie w którym mieście ma być EXPO i gdyby Lodz
    > wygrala to dostala by gorka ok 30 miliardow ( trójka i dziesiec
    > zer) to na dzień przed głosowanie jej partia zrobila siwy dym z
    > łamaniem prawa w Polsce. Przegralismy jednym glosem. Jak by kurwy w
    > dzień po głosowaniu nie mogli się wykazać.

    Nie przesadzasz z ta kwota ? Spora.

    I czy aby na pewno bylby to zarobek a nie koszt ?

    J.

  • 90. Data: 2019-11-03 21:22:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Lodz dostala by gorka 30 miliardow zeby za nie zrobić ulice, kamienice, parki i to
    wszystko pomalowac. To były by pieniądze do wydania. Jak chcesz możesz sobie to
    nazywać zarobkiem albo kosztem. Finał taki że pieniędzy nie będzie. Jeden dzień by
    skurwysyny poczekali i kasa by była. A po całej imprezie w Lodzi mieszkało by z
    dwiescie tysiecy ludzi więcej bo przecież kimś to wszystko trzeba było by zrobić. Do
    tego była by kasa od tych co by przyjechali Lodz zobaczyć. I to już bylby czysty
    zarobek dla łodzian.