  • Data: 2019-11-01 19:40:05
    Temat: Re: Pudło
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wypadki związane z transportem wpisane są w ten fragment rozwoju ludzkiej
    cywilizacji. Były czasy że najwięcej wypadków związanych z transportem spowodowanych
    bylo kopnięciem lub zrzuceniem przez konia. Oczywiscie nie można przejść dzisiaj do
    porządku dziennego ze ludzie maja ginąć na przejsciach dla pieszych. Nie da sie
    uregulować stosunku kierowca-pieszy wymagając i karząc tylko kierowcow. Wypadki na
    przejsciach to nie jest tylko problem Polski. U nas jest takich wypadkow
    proporcjonalnie troche wiecej niz w państwach zachodniej Europy. Wynika to z tego że
    tam ludzie są na wyższym poziomie tresury. Przywołam przykład z Francją bo o niej
    niedawno pisali na niemieckim polskojęzycznym onanecie. Za razace naruszenie
    przepisów była tam konfiskata pojazdu. Od niedawna za 50+ jest konfiskata. Chcę się
    ktoś założyć że w Polsce tez to zrobia? Zrobia drastyczne ograniczenia prędkości w
    miastach. Zrobia jeszcze sporo rzeczy przez które smycz będzie bardzo krótka a obroża
    zaciśnięta na maksa.

    Łżesz jak bura suka, boś debil i tyle.