    Subject: Re: Pszemol, sam nie wiem co jest lepsze
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <5629f8d3$0$8385$65785112@news.neostrada.pl> <n0d7je$8dn$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <562a2937$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
    <562a4094$0$9566$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <1dlhs9nn3rfjj.3lv7d4afrwil$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <562d4d13$0$9568$65785112@news.neostrada.pl>
    <k16nyt9ckaga.109hzfk5ncpqy$.dlg@40tude.net>
    <562d5ad2$0$9550$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <562d66fe$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
    <semc0zydsrje$.e0lz3zv0t0im.dlg@40tude.net> <n0k3or$su5$1@dont-email.me>
    <562deb1e$0$654$65785112@news.neostrada.pl> <n0l5nr$t0$1@dont-email.me>
    From: atm <...@v...pl>
    Date: Mon, 26 Oct 2015 13:36:00 +0100

    On 2015-10-26 13:21, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message
    >
    > Nie bardzo - pomyśl - kupujesz słoik w którym masz litr dżemu...
    > I nikt się nie cacka z Tobą że z tego litra jak go wybierzesz łyżeczką
    > to coś tam na dnie i ściankach zostanie: kupiłeś litr a zużyjesz 0,9l.
    > Po prostu wnikanie w takie szczegóły jest niepraktyczne.

    Z tym zyje juz od dawna i takie male ubytki przyjalem na zasadzie "no
    trudno". Samchyba jednak przeznasz, ze utrata w ten sposob 30 do 50% to
    juz "lekka" przesada?
    To, ze czasem na samochod narobi ptak? No trudno. Ale z tym, ze zamiast
    ptaka byloby stado krow? Tak wlasnie widze zagrywki producentow smartfonow.

    > Bo zawsze się znajdzie taki, co będzie pyszczył że dla FAT32
    > powinno być tyle samo wolnego miejsca co dla FAT16/FAT12.

    A teraz jest uczciwie i sprawiedliwie gdy wartosc na pudelku nie ma
    szansy zaistniec w rzeczywistosci?

    > Zresztą pojemność bezwzględna nośnika danych i niemożność
    > wykorzystania go w pełni bo jest tam system plików zajmujący
    > mały procent miejsca to w ogóle nie to samo co omawiany temat
    > kupowania Smartfona 16G na którym już jest duży system
    > operacyjny zajmujący ćwierć czy połowę tego miejsca...
    >
    > W jaki praktyczny sposób chcesz to rozwiązać?

    W najprostszy najbanalnieszy mozliwy sposob: robie uroczysty unboxing,
    naciskam power, czekam chwile, wchodze do menu pamieci i pasek available
    memory pokazuje 16GB. Za tyle wlasnie placilem.

    Powiedzcie Panowie do jakiej wielkosci jestescie sklonni tlumaczyc
    producentow i pokornie przyjmowac ich zagrywki? Do momentu az system
    bedzie zajmowal 60, 80, 90% pamieci? Gdy z 16GB do dyspozycji bedziecie
    mieli 1GB nadal bedziecie zadowoleni?
    W ten wlasnie sposob XCover 2 jest dla wiekszosci bezuzytecznym
    telefonem. Ma bodajze 4GB wbudowanej a dla uzytkownika jest chyba 1GB i
    brak mozliwosci instalowania aplikacji na karte (ktos z grupy ma ten
    telefon, niech sprostuje jesli sie pomylilem). Serio, podoba sie Wam
    taki uklad?